Het verzenden van dj-materiaal (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 09-12-2008 17:39
Ik ben dus van plan om binnenkort 2denon dn-s1000's te kopen.
Nu wil ik dat ie het verzend omdat het toch nogal een lange afstand is waar hij woont en ik.
Ik ga het verzekerd laten verzenden. Ik vraag mij alleen af, wat zijn de gevaren (verkoper betaalt niet of,...) wat kan je hier aan doen.
En wie heeft hier enige ervaring ermee?

What do you think about Het verzenden van dj-materiaal ??

Vote :   

gilan    posted on 11-12-2008 22:15
als ik iets laat verzenden vraag ik om het huis telefoon nummer
en dan op een wilekurige dag bel ikd aar naar toe om te checken of er zeker weten iemand woont
en in de telefoon boek kijken voor het nummer of het adres klopt
Bambilaner    posted on 11-12-2008 22:39
Poster: Hardshort
Bij UPS ook belabberd,.. Ik heb er gewerkt en dr wordt lekker gegooid met alles wat er is CoolDPD zou ik niet weten...

UPS is inderdaad niet echt aan te raden...die jongens hebben mijn mixer in de regen aan de achterdeur gezet...zat wel in plastiek, in een dooe, nog eens in plastiek, en nog eens in een doos...maar wat zij zien is gewoon een doos...zo zie je maar hoe voorzichtig ze zijn met je spullen...
www.facebook.com/vinniebegooddj
ArCee    posted on 12-12-2008 00:09
Laat ik je vertellen. Ik heb als bewaker een klein tijdje gelopen bij zo'n vervoerder in zo'n grote loods waar alles doorheen gaat en word verwerkt. 70 camera's, 2 man bewaking en nog word alles ongezien onder je neus mee gejat door eigen personeel en uitzendkrachten (moest af en toe ook ff roken, eten, bakkie doen en pissen dus tjah, ach)Cool Mijn tip, haal het zelf ten alle tijden op!!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

159 Users online: 49 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 14.977
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.831.523