Ik heb ooit mn computerboxen als monitor op mn mixer aangesloten. ik ben alleen vergeten hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
iemand een idee?
What do you think about vraagje ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik gebruik mijn computer boxen ook via de computer. ik heb vanaf me mixer een mini jack kabeltje in me computer gestopt in een ingang tot dat die het deed, bij mij is het een blauwe mini jack ingang die naast me microfoon ingang en box uitgang zit.
Dat is bij iedereen de blauwe ingang.... Vervolgens in je geluidsmixer in windhoos (of wat je dan ook hebt) even je lijningang open zetten!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.