[TR] Ruilen: DJM800 voor Xone:92
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tym    posted on 08-12-2008 13:54
Hi

in september heb ik mij na lang sparen eindelijk gewaagd aan een DJM800. Echt een top aankoop!
Een super mixer waar ik veel plezier aan beleef, en waarvan ik zeker geen spijt heb dat ik hem heb gekocht.
Het probleem is echter dat ik in steeds meer tenten (zeker met mijn muziekstijl) een Xone:92 aantref en daar vervolgens niet zo geweldig mee om kan gaan, omdat ik het ding eigenlijk nog nooit echt onder mn vingers heb gehad.
Ik merk wel dat het een hele gave mixer is, en sinds ik de laatste tijd steeds meer zit te denken aan een digitale setup met evt een 1D, heb ik toch liever de xone.

Mijn vraag is dus; wie wil graag zijn Xone:92, in goede staat, ruilen voor mijn DJM800, in zeer goeie staat. Ik heb hem gekocht bij new-line, dus er zit ook nog is flink garantie op. Daarbij is hij dus slechts 3 maanden oud.
Ik heb even op new-line gekeken, en het prijsverschil is slechts 60 euro, dus ik denk niet dat er enige bijbetaling hoeft te komen, als jouw mixer ook gewoon in goeie staat is en niet al te oud is.

Eventueel kan ik een paar foto's plaatsen voor wie dat wilt.

Ik dacht laat ik het eerst zo proberen voordat ik eventueel overga op een verkoop.
User edit by tym on 18-12-2008 @ 02:51:09 (8%)

What do you think about [TR] Ruilen: DJM800 voor Xone:92 ??

Vote :   

Twello    posted on 08-12-2008 19:27
Heb wel een Xone 32 en een Xone 1d die ik met bij betaling wil ruilen voor je djmCool
tym    posted on 08-12-2008 23:22
Hmm nee Twello, sorry, dat is nou niet echt iets waar ik op zoek naar ben. Digitaal gaan is misschien een toekomstige wens van me, maar tot die tijd wil ik nog een top of the line mixer haha. Maar thanks anyway
tym    posted on 18-12-2008 02:52
Beetje flauw om te bumpen, maar ik las dus een forum topic van begin november waar iemand deze deal maar dan omgekeerd maakte, dus het is mogelijk.. Echt helemaal niemand die hier aan denkt?
Mforge    posted on 18-12-2008 12:31
misschien moet je hem gewoon verkopen en dan iets bijleggen en een xone kopen..(ga ik wel doen in ieder geval)

This is an old Topic

No new postings for 6.124 days.
 Post CommentThat would be 204.1 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

261 Users online: 72 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 34.382
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.508.155