Poster: Twello
Ecler evo 5 is een veel betere mixer als de DJM-800, bovendien zit er een firewire kaart ingebouwt dus je hoeft geen externe geluidskaart te gebruiken wat weer ruimte scheelt en makkenlijk is bij drive'ins
Poster: Jorrit
Wat maakt de Evo 5 een betere mixer?
Poster: Jorrit
Wat maakt de Evo 5 een betere mixer?
Hij heeft veel betere midi functionaliteit als de DJM800, kleurenscherm en ingebouwde firewire kaart wat in zo'n setup heel handig is...
als je niks met computer doet zou ik wel voor een andere mixer gaan want dan heb je er niks aan natuurlijk
Hij heeft veel betere midi functionaliteit als de DJM800, kleurenscherm en ingebouwde firewire kaart wat in zo'n setup heel handig is...
als je niks met computer doet zou ik wel voor een andere mixer gaan want dan heb je er niks aan natuurlijk
Poster: Crazy
Nog steeds wilt het niet lukken, ik heb alle 4 die url geprobeerd, maar hij wilt niet lukken, welke heb ik nodig dan.
Poster: Laidback
wat is het nou geworden.. al een duidelijke keuze? ben een beetje nieuwschierig!
www.tinypic.com upload em daar.. werkt 100 maal beter dan Imageshack.us !!
Poster: Snoey
Ik zou Die EFX iets ophogen tussen de CDJ's, zodat je hem nog makkelijker kan bedienen. En eventueel links en rechts van de mixer een CDJ en 2 CDJ's op de stand.
Poster: Laidback
ik zou goed op de hoogte van het achterpaneel letten! het publiek moet u natuurlijk wel zien!
daarom zeg ik.. zet de cdjs naast de mixer CDJ-CDJ-DJM-CDJ-CDJ en maak een stand voor de EFX-1000 !
zo is alles makkelijk in te pakken en te vervoeren maar ook voor thuis handig!
(in clubs geef ik persoonlijk wel de Voorkeur aan de Cdjs voor me snufferd en de mixer onder.. maar voor drive-in werk is dit heel lastig!, vaste setups (clubs en thuis) waar de apperatuur niet verplaatst zal worden zal dit geen probleem zijn.. (probeer de achterwand maar eens draagbaar (voor de cdjs en efx) en vervoerbaar te maken/houden.. erg lastig!)
btw.. er zijn speciale stands verkrijgbaar voor de EFX 1000 met PIONEER achterop.. deze zie je ook in clubs als de SPACE of PACHA.. ze zijn vorm gegeven om er nice uit te zien zodat het publiek geen kabels ziet! ..
die kan je makkelijk achter de mixer maken.. de Houder en de Plaat van de steun zijn afneembaar dus ook weer voor vervoer Rete handig!!
Poster: Prozei
Ik zie nu al dat dit niet gaat werken.
Het meubel gaat +100 kilo wegen.voor een drive in gewoon te zwaar.
Je hebt een vrachtwagen nodig om dit ding te vervoeren.je gaat het ook niet door deuren krijgen.
Waarschijnlijk ga je veel klanten moeten teleurstellen.
Omdat je dit meubel niet op de gewenste lokatie krijgt.
Poster: stevew
Absoluut Prozei!
Ik zou hier nog niet direct beginnen denken aan positionering van de cdj's, ik denk altijd eerst aan het gebruisgemak van het meubel in mijn ontwerp ipv hoe kan ik het simpelst met mijn cdj's werken.
Ik spreek ook uit ervaring en dit meubel is absoluut niet intressant voor een drive-in.
Ten 1e - Enorm lomp
2e - Als die figuren van de cdj's kloppen (wat eigenlijk al niet kan want djm-800 en cdj-1000 zijn zo goed als even groot) spreken we hier echt over een ZEER groot meubel hoor! Zo iets krijg in de meeste zalen niet binnen!! Laat staan als de zaal op het 1e verdiep is en het meubel moet een trap op, een ramp!!
3e - Transport is alles behalve evident met dit meubel door zijn grootte en zwaarlijfigheid door die ingebouwde versterkers. Je zal het wel aan je rug voelen binnen een paar jaar.
Ik zou er echt nog eens goed over nadenken vooraleer je dit ontwerp in productie zet.
Voor thuis als vaste opstelling is dit meubel iets prachtig maar voor een drive-in is het echt niet intressant.
Hier zie je hoe onze meubels er uit zien. die zijn veel compacter met een aparte voet. bekijk de foto's maar is. Greets
http://nl.netlog.com/DjSteve_W/photo/photoid=41386018#photos