Poster: ArTy
Is dit voor thuisgebruik?Zo ja: Doe het lekker niet want het is zware overkill waar je totaal niks aan hebt.. Je zal NOOIT 4 CDJ's tegelijk nodig hebben.. 3 is al heel wat.. Hou die laatste 1000 euro voor die cdj dus lekker in je zak of koop er een efx-1000 ofzo voor, heb je veel meer aan. Verder zou ik je dan dit aanraden:-DJM-800- 3x CDJ-1000MK3-2x Technics SL-1210 (zwart staat mooier)
- en eventueel een efx-1000Heb je nog een zware overkill set.Is het niet voor thuis: dan zou je kunnen overwegen om er een EFX-1000 bij te doen.
Poster: skyline643
De EFX-1000 is voor mij dé effectenbak. Enorm makkelijk in gebruik, zeer overzichtelijk en je kan er heel wat mee. 4 CD-spelers is niet echt overkill vind ik... Ik heb ook een dubbelaar en een tabletop en wil er ook graag nog een tabletop bij (heb ook 6 kanalen op mijn mixer zitten). Vinyl is ook een must, ik heb ook niet zoveel platen, maar als ik een van mijn 2 TT's zou wegdoen zou ik spijt hebben. Eens je begint met vinyl raak je er verslaafd aan
Ik zou het doen. Dan heb je veel geld uitgegeven, maar ook ineens dé booth bij uitstek.
Poster: Prozei
als je nog wat geld over hebt doe je gewoon 2 efx1000's op de djm1000.
de djm1000 heeft 2 digital links of send and returns
icm de efx-1000 is het effect dmv digital link ook te aan te sturen met de crossfader op de djm1000
Poster: DJ_Viriya
Haha, die gozer doet een koop van rond de 10000 euro en moet dan vragen of er op de DJM1000 effecten zitten. Weet je het toch wel zeker
Poster: Crazy
Is vragen verboden ofzo ? Als ik het toch zeker wil weten is het toch beter om het te vragen ofniet?
Poster: RiX
Maar waarom zoveel cdj-1000's? Drive-in-werk is anders dan in een club op Ibiza hoor
Poster: skyline643
Ik verkies toch 3 spelers hoor als allround-dj. Met 2 kom je gewoon vaak te kort.
Is vragen verboden ofzo ? Als ik het toch zeker wil weten is het toch beter om het te vragen ofniet?
Mijn keus is gemaakt.
De draaitafels komen niet. Of wel maar dan gewoon voor thuisgebruik.
Mijn keuze is.
DJM 800
4x CDJ-1000MK3
EFX-1000
Voor de drive in nog niet echt een keus gemaakt wat voor licht en geluid, hierover heb ik ook een topic als iemand goede dingen weet, vertel maar! Geld speelt geen rol!