Poster: ArTyKrijg alleen wat geld ben ik bang voor.. Ach ja, alle beetjes helpen.. En dan lekker doorsparen voor een 3e CDJ-1000 of toch alsnog een platenspeler, had er namelijk eentje gekocht en betaald maar deze is helaas nooit geleverd, kan gebeuren als je 2de hands zaken doet maar wel vervelend dat er mense zijn die daar op zo een manier gebruik va maken.
Ach ja, back on topic: Krijg dus wat geld en een chocolade letten , het geld word besteed aan dj apparatuur en voor de letter heb ik ook nog wel een plekje :P
Poster: ArTy
Krijg alleen wat geld ben ik bang voor.. Ach ja, alle beetjes helpen.. En dan lekker doorsparen voor een 3e CDJ-1000 of toch alsnog een platenspeler, had er namelijk eentje gekocht en betaald maar deze is helaas nooit geleverd, kan gebeuren als je 2de hands zaken doet maar wel vervelend dat er mense zijn die daar op zo een manier gebruik va maken.
Ach ja, back on topic: Krijg dus wat geld en een chocolade letten , het geld word besteed aan dj apparatuur en voor de letter heb ik ook nog wel een plekje :P
Poster: bastianhecker
IK HEB ME CDJ800MK2 GEKREGEN!!!
Poster: Xitrate
Wat een verwende mensen allemaal :P
Poster: RiX
Gekregenvoor sinterklaas?? Geld over thuis?...
Poster: Gagarin12
wat een irritante reacties!!
is bijna lachen met mensen die zich iets kunnen permitteren, zou eigenlijk bijna omgekeerd moeten zijn
Poster: RiX
verwennerij heet dat... als je als ouders dat geeft, heb je niet in de gaten dat er mede dorp/stadbewoners zijn die alles bij een Kringloop vandaan moeten halen... daarom zei ik het. niks persoonlijks, maar een mening over verwennerij door ouders in het algemeen...
btw: ben niet jaloers, heb het geld heus wel, maar alleen, doordat ik zuinig leef...
Poster: A-flex
ik heb van sinterklees 2 ortofon vervang naaldjes gehad. :P 1 van men vader en 1 van men moeder.