[NEW!!] www.dj-ywe.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ywe    posted on 04-12-2008 15:41
Eindelijk is het dan zo ver... mij site staat eindelijk online...

Nu is het nog niet perfect (de resolutie is te klein en hij staat linksboven in de hoek bijoorbeeld) maar dit is in elk geval het idee....

Zouden jullie eens willen testen en mij laten weten hoe je het vind? Groetjes Ywe

www.dj-ywe.nl
User edit by Ywe on 04-12-2008 @ 15:45:17 (9%)

What do you think about [NEW!!] www.dj-ywe.nl ??

Vote :   

Roov    posted on 04-12-2008 15:43
Maak je link ff klikbaar, leuke site maar waarom moet je 2x doorkikken voor de echte website? Ik zou alleen je website nog ff centeren. :d
Ywe    posted on 04-12-2008 15:46
Haha zat op de mac en daarbij lukte dat niet :PDubbeldoorklikken omdat je zonder flash de site niet kon zien, dus had een html pagina ervoor voor nodig. Even kijken of ik die draaiende plaat ook in dreamweaver kan krijgen Happy, laughing En dat centreren probeer ik nog :P

[EDIT:] Iemand enig idee hoe dat moet bij flash? Cool
User edit by Ywe on 04-12-2008 @ 16:00:18 (39%)
Jorrit    posted on 04-12-2008 16:05
Je gebruikt nog steeds de oude flyer van Pure, hier zijn de kleuren niet goed Winking my eye Nieuwe staan op de hyves!

Werkt prima de site... ik had zelf wat minder verschillende fonts gebruikt, 't oogt misschien wat te druk daardoor?
Roov    posted on 04-12-2008 16:24
Ywe, ik zou bijvoorbeeld van dat kopje naar je hyves ook ff een linkje van maken. En bijvoorbeeld een artikel naar een nieuw evenement dat jij gaat draaien ook ff een linkje van maken. Lekker makkelijk door klikken! :d
Convert    posted on 04-12-2008 16:24
Ik vind die overgangen echt heel mooi op je site Winking my eye Ik zou hem nog even centreren en misschien iets groter doen zodat het net ff wat duidelijker allemaal is.

Voor de rest toppie Winking my eye
djmaarten    posted on 04-12-2008 16:40
IK heb ff gekeken. Hele apparte, maar leuke site! soms oogt het wat jorrit al zei een beetje druk. Maar voorderest knap gedaan!
User edit by djmaarten on 04-12-2008 @ 16:40:39 (1%)
sanderk    posted on 04-12-2008 16:44
leuk gemaaktCool
alleen vind irritant dat de muziek automatisch start ...

Stefjuuh    posted on 04-12-2008 16:48
Poster: Ywe
Haha zat op de mac en daarbij lukte dat niet :PDubbeldoorklikken omdat je zonder flash de site niet kon zien, dus had een html pagina ervoor voor nodig.?Even kijken of ik die draaiende plaat ook in dreamweaver kan krijgen Happy, laughing En dat centreren probeer ik nog :P

[EDIT:] Iemand enig idee hoe dat moet bij flash? Cool

Gewoon je hele pagina tussen
< / div> tags zetten?
Ywe    posted on 04-12-2008 17:10
Poster: sanderk
leuk gemaaktCool
alleen vind irritant dat de muziek automatisch start ...

hehe nu MOET je wel luisteren Winking my eye bewuste keuze... als je het nix vind kan je het wel afzetten uiteraard....

Links en alles komen nog, net als downloadbare content. Ik heb nu de boel schermvullend gemaakt maar dan trekt hij dus bij sommige computers uit verband (de plaat word een ei bijvoorbeeld)

En Sjezus Jorrit, enig idee hoeveeeeel moeite het (nu nog) kost om content te updaten :P en dan moet ik vrolijk alle flyers gaan vervangen Cool Ik ga volgende week alles iets makkelijker "update-baar" te maken
Xtremer    posted on 04-12-2008 17:28
Werken met movieclips, niet alles op de stage doenCool. Ziet er wel leuk uit, alleen is de plaat niet rond en t ziet er wat simpel uit als ik eerlijk ben.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Convert    posted on 04-12-2008 21:58
Haha, ik zie dat je hem nu gecentreerd hebt, maar ik vind hem nu wel een beetje te groot. En de plaat is inderdaad ook niet meer rond :P

En de links op de contact page even klikbaar maken Winking my eye
User edit by Convert on 04-12-2008 @ 22:00:34 (40%)

This is an old Topic

No new postings for 6.004 days.
 Post CommentThat would be 200.1 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

116 Users online: 27 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 13.641
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.750.156