Interne djm-800 effects over efx-1000 effects
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mentheman88    posted on 04-12-2008 14:05
Ik heb een manier gevonden om de effecten + eq van de djm over de effecten of feedback loops van de efx-1000 te gebruiken.

In het volgende filmpje zie je het resultaat:

http://www.youtube.com/watch?v=Lxk3pewNcxA

Let op: ik wil hier niet mee demonstreren hoe goed ik ben of wat dan ook, maar slechts laten zien dat het mogelijk is. Dus alseblieft geen gezeur over dat het niet altijd even netjes is.

Als mensen benieuwd zijn zal ik nog uittypen hoe ik dit voormekaar gekregen heb.

What do you think about Interne djm-800 effects over efx-1000 effects ??

Vote :   

Xitrate    posted on 04-12-2008 14:14
Hey, leuk filmpje!

Mag ik vragen hoe je precies het video + geluid hebt opgenomen? Probeer er al een tijdje achter te komen maar lukt me maar niet. Dus welke camera gebruik je, welke software, etc?

Bedankt!
mentheman88    posted on 04-12-2008 14:34
Poster: Xitrate
Hey, leuk filmpje!

Mag ik vragen hoe je precies het video + geluid hebt opgenomen? Probeer er al een tijdje achter te komen maar lukt me maar niet. Dus welke camera gebruik je, welke software, etc?

Bedankt!

Thnx de video is opgenomen met mijn telefoon, geluid met laptop en adobe audition. Heb zelf geen fatsoenlijk edit programma, maar het geluid over de video gezet met ableton live 7.

Helaas wel wat kwaliteit verloren gegaan (te hard opgenomen) en ableton ging niet zo aardig met de video om. Maar je hoor in ieder geval wel echo, filter en eq OVER de feedback loop.
sanderk    posted on 04-12-2008 16:51
nou dat wist ik al toen ik me efx en djm voor het eerst kreeg 3 jaar geleden ofzo
voor degene die het niet weten zet er teks bij ..wat je doet..

User edit by sanderk on 04-12-2008 @ 16:52:08 (5%)
mentheman88    posted on 04-12-2008 19:13
Poster: sanderk
nou dat wist ik al toen ik me efx en djm voor het eerst kreeg 3 jaar geleden ofzo
voor degene die het niet weten zet er teks bij ..wat je doet..

En je hebt hem nog steeds zo aangesloten?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

41 Users online: 18 Guests (23 Unknown)
Pages generated today : 14.656
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.239.073