Hdj-1000 koord of jack vervangen.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mentheman88    posted on 04-12-2008 12:20
Tja, het is me vanmorgen overkomen. Hdj in mijn laptop aangesloten en laptop viel van mijn bank af. Resultaat: afgebroken jack (kleine). Kan ik nu het apparte koord gewoon bestellen? want ik zie alleen een totale replacement kit voor de hdj, maar heb dus geen oorschelpen nodig. Heeft ook iemand enig idee wat het kabel gedeelte los kost?

Alvast bedankt!

What do you think about Hdj-1000 koord of jack vervangen. ??

Vote :   

nicknaughty    posted on 04-12-2008 13:11
laat er gewoon bij een goede electronica speciaalzaak een nieuwe (vergulde) jack aanzetten, dan werkt ie weer prima en het koste je niet veel. krijg je je jack nog wel uit je laptop dan? dat lijkt me veel erger als ie erin vast zit
mentheman88    posted on 04-12-2008 13:48
ja dat is probleem nummer twee, Nog geen idee hoe mij dat gaat lukken. Gelukkig heeft de laptop niet door dat hij er nog in zit en komt er wel geluid uit de speakers.
Xtremer    posted on 04-12-2008 14:27
Stuur Lead een PM voor een kabel voor je HDJ. Plug vervangen heeft geen zin, dan is de kabel een betere optie. Zie DIT topic hoe je je kabel kunt vervangen.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
mentheman88    posted on 04-12-2008 14:30
ja hoopte al dat lead deze topic zou lezen. Had het cord replacement topic zelf al gezien na de search button te gebruikenCool
Boyd    posted on 04-12-2008 14:40
Je kan er ook gewoon een nieuwe stekker aan solderen, en dan deze plug gebruiken!

Zijn de beste in dat type, of meteen een dikke plug solderen die in je mixer kan!

(ik neem aan dat je zelf kan solderen? anders bij een elecktronica bedrijf laten doen.)
Prozei    posted on 04-12-2008 17:48
er zijn losse kabels voor de hdj te koop.
deze kosten rond de 20€
voor dit geld zou ik geen nieuwe connector aan gaan solderen.

je kan ze bij iedere pioneer pro dj dealer en diverse webshops bestellen.
Mod edit by Prozei on 04-12-2008 17:50 (36%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

38 Users online: 15 Guests (23 Unknown)
Pages generated today : 14.667
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.239.084