Tja, het is me vanmorgen overkomen. Hdj in mijn laptop aangesloten en laptop viel van mijn bank af. Resultaat: afgebroken jack (kleine). Kan ik nu het apparte koord gewoon bestellen? want ik zie alleen een totale replacement kit voor de hdj, maar heb dus geen oorschelpen nodig. Heeft ook iemand enig idee wat het kabel gedeelte los kost?
Alvast bedankt!
What do you think about Hdj-1000 koord of jack vervangen. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
laat er gewoon bij een goede electronica speciaalzaak een nieuwe (vergulde) jack aanzetten, dan werkt ie weer prima en het koste je niet veel. krijg je je jack nog wel uit je laptop dan? dat lijkt me veel erger als ie erin vast zit
ja dat is probleem nummer twee, Nog geen idee hoe mij dat gaat lukken. Gelukkig heeft de laptop niet door dat hij er nog in zit en komt er wel geluid uit de speakers.
Stuur Lead een PM voor een kabel voor je HDJ. Plug vervangen heeft geen zin, dan is de kabel een betere optie. Zie DIT topic hoe je je kabel kunt vervangen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.