Sylenth1 groupbuy
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PeterP    posted on 04-12-2008 01:39
Momenteel loopt er een groupbuy voor Sylenth1, waarin Sylenth1 tot met 43% korting kan worden aangeschaft: http://www.lennardigital.com/modules/sylenth1/groupbuy.php

In Computermusic Magazine werd Sylenth1 beloond met 10/10 punten, mijn inziens 1 van de beste VST's en ook nog eens van Nederlandse bodem, dus zeker waard om deze effe uit te checken !

What do you think about Sylenth1 groupbuy ??

Vote :   

DJ_IVI-R    posted on 04-12-2008 01:44
ik vermoed dat ik meedoe Happy, laughing

edit: ik ben ingeschreven Happy, laughing
www.nikan.be
User edit by DJ_IVI-R on 04-12-2008 @ 01:55:45 (100%)
RenéKuppens    posted on 04-12-2008 07:57
ik hou van sylenth 1 als je die vst verwijderd uit mijn pc dan heb ik plots saaie projecte Winking my eye
Hardshort    posted on 04-12-2008 16:11
Ik heb hem al anders zou ik graag meedoen. Wel goede actie Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
MoXeGy    posted on 04-12-2008 18:09
ik zit nog te twijfelen, ik kan er nog steeds niet me ding mee.
bambamstudio    posted on 04-12-2008 18:31
krijg je geen spijt van, gun deze synth de tijd, geloof me, het is een van de best klinkende softsynths van dit moment
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Sebasz    posted on 04-12-2008 23:47
Heb em net ff gefixt :P Maar ik snap er niet heel veel van. Hoe kun je bijvoorbeeld je eigen melodietjes maken? Ik heb alleen 150 presets ofz :P
En je kan de knoppen in fruity loops niet aan automation clips toevoegen ofzo?
DJ_IVI-R    posted on 06-12-2008 01:21
precies veel mensen hebben de plugin al, maar hoeveel legaal..?

net zoals muziek , verdienen goede producten ook hun geld..

www.nikan.be
bambamstudio    posted on 06-12-2008 06:48
Poster: Sebasz
Heb em net ff gefixt :P Maar ik snap er niet heel veel van. Hoe kun je bijvoorbeeld je eigen melodietjes maken? Ik heb alleen 150 presets ofz :P
En je kan de knoppen in fruity loops niet aan automation clips toevoegen ofzo?

staat in de manual....Sylenth1 is een Nederlands product, en kost zeker niet de hoofdprijs. dus koop hem lekker en verwacht geen support met je illegale shit....
Sebasz    posted on 06-12-2008 12:49
Poster: bambamstudio

staat in de manual....Sylenth1 is een Nederlands product, en kost zeker niet de hoofdprijs. dus koop hem lekker en verwacht geen support met je illegale shit....
 Oh en hoe kom jij erbij dat ik hem niet legaal heb. Ga niet gierig doen dan met geen support voor je 'illegale shit'. ik kan niet in de manual vinden hoe je automation clips ofzo moet doen hoor
User edit by Sebasz on 06-12-2008 @ 12:50:55 (23%)
Illusion    posted on 06-12-2008 13:39
krijg je geen spijt van, gun deze synth de tijd, geloof me, het is een van de best klinkende softsynths van dit moment

Ik heb hem ook aangeschaft, paar maandjes terug. Bevalt Super! Het geld waard, en deze mag niet missen tussen je andere VSTi's. Hier kan echt wel een kabaal uitkomen, en ook vette fx.

Ik heb ooit de demo versie gedownload, en was toen al verliefd:d

Jammer dat er veel mensen zijn die vsti's illegaal gebruiken. Ik vind dat de ontwikkelaars hiervan wel een centje mogen verdienenWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 06-12-2008 @ 13:42:39 (57%)
DJ_IVI-R    posted on 06-12-2008 14:32
net zoals je main sequencer.. denk dat het wel logisch en noodzakelijk is om een stevige basis sequencer met support en constante updates te hebben..

legaal dus Happy, laughing

kost wel wat geld, maar hoe kleiner je aanbod, hoe meer je jezelf verdiept in de vst en hoe meer je eraan zal hebben..

maar ontopic dan:  kopen dus, dat we aan 300+ geraken  om prijs te drukken Happy, laughing

is toch mooi kerstcadeau zo'n vst Happy, laughing
www.nikan.be
bambamstudio    posted on 06-12-2008 16:14
Poster: Sebasz
Oh en hoe kom jij erbij dat ik hem niet legaal heb. Ga niet gierig doen dan met geen support voor je 'illegale shit'. ik kan niet in de manual vinden hoe je automation clips ofzo moet doen hoor

vreemd, dan heb jij een andere manual van FL dan ik.
Maar als je hem toch legaal hebt, kun je ook support mailen

en als je zegt 'Heb em net ff gefixt' met een erachter, ga ik idd twijfelen. Anders had je wel gekocht gezegt.....
User edit by bambamstudio on 06-12-2008 @ 16:21:00 (37%)
Hardshort    posted on 06-12-2008 17:17
Ik heb um gelukkig gewoon legaal gekocht en hij is zeker zn geld waard Smile having fun
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Sebasz    posted on 06-12-2008 17:28

vreemd, dan heb jij een andere manual van FL dan ik.
Maar als je hem toch legaal hebt, kun je ook support mailen

en als je zegt 'Heb em net ff gefixt' met een erachter, ga ik idd twijfelen. Anders had je wel gekocht gezegt.....

Oh de FL manual daar had ik niet gekeken. Dacht dat je de Sylenth1 manual bedoelde. Maar ik heb inderdaad de Sylenth gekocht. Waarom? Omdat het kan :P moet het geld toch ergens aan uitgeven
Melle    posted on 14-12-2008 22:25
Als ik eerlijk moet zijn heb ik mijn meeste spullen (nog) illegaal, waarom? Omdat ik gewoon het geld niet bij elkaar kan krijgen, want veel werk is ervoor mij niet, dus kan ik weinig kopen..
Maar als ik eenmaal me geld goed kan gaan verdienen ga ik zeker legaal kopen heb je veel minder problemen mee..
En Sylenth1 is zeker de moeite waard, echt ik gebruik hem nu bijna altijd!
User edit by Melle on 14-12-2008 @ 22:26:01 (3%)
Sebasz    posted on 15-12-2008 00:32
Wat Melle zegt klopt wel, alhoewel ik hem toevallig heb gekocht neemt niet weg dat ik vind dat mensen moeten gaan zeiken.
Balen er zeker van dat zij wel veel geld hebben uitgegeven en hij niet. Big care ga huilen ofzo. Ik ga toch ook niet tof doen dan :P Ik weet gewoon ik heb het lekker nice legaal en alles maar ik ga niet iemand afzeiken dat die het via een minder legale manier heeft verkregen

just my 2cents Cool peace
Lead    posted on 15-12-2008 11:19
Hmm... 't is jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien. Vind de post van TS namelijk nogal spammerig.

Behalve de bewering dat de softsynth goeed is staat er geen info in de openingspost. Graag dit nog even aanvullen, anders had TS beter een banner kunnen huren Winking my eye

Wat niet betekend dat deze synth slecht is, in tegendeel zelfs, maar de methode om te promoten zie ik graag anders.
Let the BASS be louder
bambamstudio    posted on 16-12-2008 09:10
dit is toch geen spam?
Iemand heeft een leuke deal gevonden op inet en wil dit delen met ons. En de maker van de Syleth1 heet geen peter....maar ik geef toe, 1 post is wel verdacht Happy, laughing
PeterP    posted on 17-12-2008 17:08
Het idee was dat hoe meer mensen 'm kochten, hoe goedkoper ie zou worden, het was dus een beetje in m'n eigen belang Winking my eye Desalniettemin sowieso leuke tip voor iedereen leek me. Maar de laagste groupbuy prijs is inmiddels gehaald, dus wat mij betreft mag het topic weg. Overigens mijn excuses als ik met dit topic de forum regels heb overtreden.
User edit by PeterP on 17-12-2008 @ 17:09:12 (7%)
bambamstudio    posted on 17-12-2008 21:51
staat nu no 79 euro...das geen geld voor zon dikke synth!

This is an old Topic

No new postings for 6.100 days.
 Post CommentThat would be 203.3 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

205 Users online: 142 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 44.934
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.938.479