Poster: bambamstudio
dit gaat echt niet goed klinken.....
Poster: Hardshort
Ik heb dr ook bij gezet dat het geen KRK kwaliteit is maar een mooie uitkomst voor degene die minder te besteden hebbenIk vind ze beter klinken dan die behringers MS16/MS20 die 2x zo duur zijn.
Ik heb dr ook bij gezet dat het geen KRK kwaliteit is maar een mooie uitkomst voor degene die minder te besteden hebbenIk vind ze beter klinken dan die behringers MS16/MS20 die 2x zo duur zijn.
ik ben ook niet kapot van krk.....
Poster: JasperVCIk denk dat je even moet kijken naar grote warenhuizen die trust verkopen. In nederland zijn ze gewoon bij de ITS te koop. Probeer anders even te googlen op het type nummer
Waar koop je dit in Belgie? PM me
En wat zijn de afmetingen van een speaker?
Zoals beloofd hier nog eve de afmetingenSpeakers: 22cm(hoog)x15cm(breed)x19cm(diep).Versterker: 4cm(hoog)x15cm(breed)x9cm(diep).
Conus woofer: 9cm
Conus tweeter: 3,5cm
Gr!
dit gaat echt niet goed klinken.....
Welke klinken dan goed?
Poster: Roalin
Nu ook te koop bij de Harense Smid in de aanbieding! € 49,-
Poster: qntr0l
En wat is nou jou toevoeging aan dit topic? Een beetje onderbouwing mag ook wel. We weten allemaal dat jij spullen hebt staan uit het hoogste segment, maar niet iedereen kan dit betalen.Ontopic: Ga morgen avond ook maar eens kijken of ik ze ergens kan beluisteren. Voor het geld hoef je het niet te laten, maar wil dan toch wel eens weten of het verschil met de KRK's groot is. Bedankt voor de tip!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.