Na wat te sparen heb ik eindelijk geld voor een set, persoonlijk zat ik te denken aan 2 numark axis 4 en een numark dxm09. is dit een goede set om mee te beginnen? graag uw mening en tips
What do you think about goeie gear (beginner) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je al eerder gedraait? Wat ben je van plan? Wil je het mee sjouwen? Draai je liever met draaitafels? Hoeveel heb je te besteden? Welke stijl draai je?
- paar keer bij een maat thuis, verder niets. - eerst goed leren draaien, en daarna ook iets waar ik mee vooruit kan. - Voorlopig nog niet - nee, anders had ik wel eventuele tt's uitgezocht - rond de 600 a 700 euro's - ik wil trance, house, techno, dance, electro gaan draaien
Axis 4 is een goede degelijke speler. Qua mengpaneel zou je kunnen kijken naar een Numark DM 1702. Is een 5 kanaals met toonregeling boven elk kanaal, crossfader, hoppa voor geen gekke prijs. De garantie en service van Numark is gewoon goed.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.