OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dat ligt helemaal aan jezelf, wat jij mooi vind, welke aparatuur erin gaat, waarvoor je hem wil gebruiken (drive in of gewoon op je kamer)
Voor op je kamer zijn er wel een aantal kant en klaar te koop zoals de Glorious DJ Mix Station. Voor drive in zou je het beste zelf wat kunnen maken denk ik.
@ polly: vind ik ook! zo heb ik het ook en werkt prima
Mijn meubel is opgebouwd uit niets meer dan alluminium hoeokprofielen van de Gamma (voorzien van gaten dus makkelijk om je 19" gear in te hangen als je die hebt)......je zet het makkelijk in elkaar (hoeft alleen op maat te zagen.....en om het extra te verstevigen kan je houten platen gebruiken....ziet in combi met alluminium hoekprofielen nog mooi uit ook! :D
ook ik heb me meubel zelf gemaakt Avondje met m'n vader zitten tekenen & afspreken & bespreken, en het weekend daarna eraan begonnen! Zitten heel wat uurtjes in (10 uur alleen aan het schilderen al! (3 lagen + grondlaag)). Maar het is het dubbel en dwars waard! Overal waar ik draai krijg ik complimenten over het meubel. Dus wel erg fijn!
denk dat je eerst goed moet gaan kijken hoe je het meubel etc gaat vervoeren. beschik je over een busje of aanhanger dan kan je een vast meubel op wielen maken. heb je dit niet dan moet je een meubel hebben die je in delen in elkaar zet.
Voor een eurotje of 400 aan deco-truss kunje ook een heel leuk meubel bouwen. Ben het zelf ook nog van plan. Het is helaas maar bij 1 webshop verkrijgbaar zover ik weet en die eindigd op paradijs
Oh ik heb zo'n hekel aan die site :P, Maar deco truss is inderdaad de mooiste en ook lichte oplossing. Laat een paneel maken van kunststof met je logo erop, een led tube erin en klaar!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.