Poster: Sebasz
Gozer denk eens even logisch na.
Dat doen de meeste mac gebruikers
Je gebruikt het alleen voor traktor.
Nee, ook voor school
Poster:?Sebasz
Waarom dan veel te veel geld uit geven aan een overpriced macbook waar je veel minder mee kan qua software mocht je nog spelletjes willen spelen, of even snel een word document maken of een powerpoint presentatie.
Overpriced? eerlijk gezegd (na 1 jaar lang apple gebruiker te zijn) vind ik de systemen underpriced voor wat je krijgt!
Voor sommige dingen zijn er (soms niet fijne) alternatieven beschikbaar.
Noem eens een voorbeeld?
Maar dan moet je eerst met Mac OS leren werken wat je ook niet in 1 dag gedaan hebt.
Bedoel je met Mac OS het systeem 9.2.2? Ja, das wel effe oefenen, maar t lijkt me sterk dat ze een macbook afleveren met 9.2.2 (dat draait niet eens op intel). K vraag me af waar je die info vandaan hebt. MacOSX is het chef!
Dus ga gewoon logisch handelen en ga niet meelopen met al die autisten met een Macbookje.
Discriminatie voor mensen met een macbook...
Een laptop van ~999 euro heb je bijna dezelfde specs als de allerduurste macbook.
Ooo.... dus hier gaat het mis.... meneertje leg de specs naast elkaar en oordeel.... Ga eerst zelf eens fatsoenlijk een mac gebruiken, dan kom je er wel achter!
Dat het stabieler zou zijn is gewoon een kutsmoesje want ik heb nog nooi problemen gehad met mijn Vista PC (en dan bedoel ik ook nooit).
Jij niet, ik wel. Feit blijft dat een macbook het beste systeem is om windhoos viesta op te draaien...
En daarbij moet ik je vertellen dat ik hem intensief gebruik voor vanalles en nog wat.
Wat dan? deed ik ook met m'n windows bak, en die had om het uur een reset nodig!
Als je niet met PC's om kan gaan, foute drivers gaat installeren etc. Dan moet je gewoon een cursus 'Hoe computer ik?' volgen in plaats van zo'n duur wannabe ding te kopen 
Ik zie een computer gewoon zoals een timmerman een hamer ziet! ik hoef niet te weten hoe het werkt, en ik hoef al helemaal geen gezeik! Ik moet gewoon een computer hebben die doet wat ik wil dat ie doet!
Maar blijf jij maar lekker bij je OS jongen, als jij jezelf daar prettig bij voelt! Vroeg of laat kom je toch wel achter de waarheid!