Jup de titel klopt.
Van de week werd ik benadert door een achterneefje (14jr) van me die de contest van Dance4Life had gewonnen. Hij had een mixtape gemaakt en deze opgestuurd en hij had warempel gewonnen. Als enige mocht hij gaan optreden naast Tiesto, Partysquad ed. Het zou overigens maar voor een kwartiertje zijn.
Echter had hij een mix opgenomen met de computer en had hij nog nooit achter een DJbooth gestaan, echter dat moest hij vandaag wel.
Het achterneefje is dus gisteren langs geweest voor een spoedcursus DJ'ing. Het is 'm deels gelukt in hoeverre je het kan oppikken in 1 avondje.
We hebben besloten om "save" te gaan! Aangezien het maar een kwartiertje is heb ik samen met hem platen uitgezocht en heb ik deze gemixt. We zijn er uitgekomen met twee mixen ieder bestaande uit weer twee liedjes. Het enige wat hij moest doen vandaag is de twee mixen aan elkaar mixen (had ze wel redelijk in hetzelfde tempo staan voor 'm). Aangezien hij zo in ieder geval 1x zelf mixt... maar niet voor 10.000 man op z'n plaat gaat

doordat er wel twee goede overgangen in zitten.
In de hidden message dus de mixen van mij, die hij heeft gebruikt...
Ik zit nu te hopen dat hij nog op tv komt met mijn mix

(aangezien het nu wordt uitgezonden)
Hidden Message
Reply to view the Secret Message