ik ben sind ongeveer een week overgestapt naar cubase (eerst werkte ik met fl studio). Nu heb ik een vraagje:
hoe kan ik een automation maken van een knop in een vst (bv: nexus)?
ik snap heel da automation gedoe wel, maar ik geraak er niet echt uit hoe ik dit moet doen.
Hopelijk willen jullie mij helpen.
alvast bedankt
What do you think about Cubase automation vraagje ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
In je vst nexus zie je links boven wss (ik gebruik geen nexus) een R en een W om op te nemen klik je de W aan (komt rood) start de song, draai aan de buttons/faders die je wil automatiseren. Stop de song, klik W (write) af, klik R aan (read). dan in de sequencer zie je uw midi channels. Daaronder zie je vst instruments. Druk op het plusje, daar moet je zien staan nexus, weer opde plus drukken. nogmaals op de plusjes drukken daarn en dan zou je de automatisatie moeten zien staan zoals in FL (waar je hem dan ook kan aanpassen)
This is an old Topic
No new postings for 6.101 days. Post CommentThat would be 203.4 months or a whopping 16.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.