Poster: DJADMIN
Mwah,
ik vind dit een beeeetje opschepperig overkomen..wie is de jongste met cdjs...ik denk dat dat er weinig toe doet...zeker met betrekking tot je skills..
beter en leuker zou het me lijken om te kijken wie hier de jongste is...want zo lusten we er nog wel een paar he...
Poster: bambamstudio
In mijn hoofd en in mijn doen en laten ben ik 10, dus ik ben de jongste van DJR.....
Poster: Lomme_
Hopelijk is de titel een beetje duidelijk,
Ik zou graag willen weten als ik het jongste lid ben van Djresource met cdj's :p Ik ben pas jarig geweest op 18/11 en ben nu 13 jaar. En mijn booth is aangeschaft op 19/11 (:
Ik weet wel niet zeker of dit topic op de juiste plaats staat ?
Ik het ook even geplaatst in het 'Rookie Forum'
Poster: Dj_Fantasy
De Set maakt niet de avond, de Dj wel!
Poster: DjVictorF
haha bam bam! x 5.3 als ik me niet vergis?
Poster: ccc
Ik ben 12. En heb 2x CDJ1000mk3 en een DJM 800.
Poster: sanderk
onzin Topic..!
Poster: Sebasz
Toen ik 13 was had ik 5 vriendinnetjes tegelijk en had ik 1000 gulden cash in mijn portemonnee. Dat is pas big pimpin'
Edit: Pff CDJ-400. Amateur![]()
Een echte kerel koopt minstens cdj800 of 1000.
een echte kerel kan op iedere cd speler draaien, wat hij thuis ook heeft staan, maar goed, jij noet hem amateur, dus ik neem aan dat jij veel geld verdiend met draaie en pro bent, zo niet, ga andere geen amateur noemen, want dan ben je in mijn ogen nog een grotere prutser dan diegene die je amateur noemt....
een echte kerel kan op iedere cd speler draaien, wat hij thuis ook heeft staan, maar goed, jij noet hem amateur, dus ik neem aan dat jij veel geld verdiend met draaie en pro bent, zo niet, ga andere geen amateur noemen, want dan ben je in mijn ogen nog een grotere prutser dan diegene die je amateur noemt....