Poster: gizzy
Dude.
Ik heb je eerste mixje geluisterd. En ik ben hier niet echt heel erg positief over. Wat vond je hier zelf van? Oke ik weet dat je nog maar een maand draait. Maar probeer ergens ff hulp te zoeken bij een vriend ofzo die al draait want je kan nog een hoop tips gebruiken. Luister veel andere mixjes van andere jongens op dit forum. En doe die gewoon na. Want je moet nog leren beatmixen en leren tellen. succes hier mee. Als je niemand kan vinden kan je het mij ook gewoon vragen. Ik hoor het wel.
Laters,
Peter
Poster: thijz
check
Hidden Message?
Poster: gizzy
Chemical Brothers - Saturate
Moby - bodyrock
Alexwell - i found you (remode remix)
Shadow Dancer - cowbois (das glow remix)
Hier zitten je fouten. De rest deed het bij mij niet. Maar van saturate naar bodyrock zat er geen beat in bodyrock. Waardoor het misschien leek als of ze gelijk liepen. Maar dat liepen ze dus niet. verder gooide je i found you er op het kompleet verkeerde moment in. Je moeten nooit mixen op het moment dat er maar 1 beat is. Dat doe je namelijk ook bij je volgende mix. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes. Laters,
Peter
Poster: thechintok
Aah zo, zal er aan denken volgende keer
Al doende leren we he
2de deeltje toevallig al beluisterd?
bedankt
Steven
Hey chintok,
Er zitten idd erg veel foutjes in je mix, elke overgang loopt eigenlijk niet lekker. En Axwell gooi je er idd totaal verkeerd in.
Je muziekkeuze is trouwens wel goed te doen, maar chemical brothers - saturate hoor ik niet? of luister ik niet goed
Succes,
Thijs
Heb nu net ook deel 2 geluisterd, vind het zelf ook allemaal teveel electro-gedoe.. Maar dat is persoonlijk
De mixjes zijn niet echt mixjes te noemen, meer het omgooien van 2 faders. De tweede plaat is ook bijvoorbeeld veeel sneller dan de eerste.. Heb je ze wel geprobeerd te pitchen of niet?
Geef mij het eerste mixje maar, vond die beter..
Succes,
Thijs