[M] The Chintok - Electro mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

thechintok    posted on 26-11-2008 23:52
Hey!

Ik heb is een keertje een mix opgenomen na ongeveer 1maand a 2 maand te draaien. Het zou
leuk zijn om wat tips en evt. verbeteringen te horen.

deel 1: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ (soms deed de rec raar met de master)
deel 2: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ ... _.mp3.html

Tracklist

Tocadisco - earthchild
Chemical Brothers - Saturate
Moby - bodyrock
Alexwell - i found you (remode remix)
Shadow Dancer - cowbois (das glow remix)
John Starlight - shadowbreaker (boys noize remix)
Darmstadt - out of the blue (D.I.M. remix)
Strip Steve -Ready Steady
Crookers - Shine (remix)
Moby - I love to move here
Crookers - Knobbers

Bedankt!

What do you think about [M] The Chintok - Electro mix ??

Vote :   

gizzy    posted on 27-11-2008 10:25
check
gizzy    posted on 27-11-2008 12:16
Dude.
Ik heb je eerste mixje geluisterd. En ik ben hier niet echt heel erg positief over. Wat vond je hier zelf van? Oke ik weet dat je nog maar een maand draait. Maar probeer ergens ff hulp te zoeken bij een vriend ofzo die al draait want je kan nog een hoop tips gebruiken. Luister veel andere mixjes van andere jongens op dit forum. En doe die gewoon na. Want je moet nog leren beatmixen en leren tellen. succes hier mee. Als je niemand kan vinden kan je het mij ook gewoon vragen. Ik hoor het wel.
Laters,
Peter
thijz    posted on 27-11-2008 12:27
check

Hidden Message?
User edit by thijz on 27-11-2008 @ 12:28:33 (100%)
thechintok    posted on 27-11-2008 12:30
Poster: gizzy
Dude.
Ik heb je eerste mixje geluisterd. En ik ben hier niet echt heel erg positief over. Wat vond je hier zelf van? Oke ik weet dat je nog maar een maand draait. Maar probeer ergens ff hulp te zoeken bij een vriend ofzo die al draait want je kan nog een hoop tips gebruiken. Luister veel andere mixjes van andere jongens op dit forum. En doe die gewoon na. Want je moet nog leren beatmixen en leren tellen. succes hier mee. Als je niemand kan vinden kan je het mij ook gewoon vragen. Ik hoor het wel.
Laters,
Peter

waar zitten de foutjes? Ik weet van mezelf dat ik wel een paar beat-foutjes heb en dat het er enkel uit gaat door oefenen.

bedankt.

Poster: thijz
check

Hidden Message?

geen hiden message
User edit by thechintok on 27-11-2008 @ 12:32:15 (13%)
gizzy    posted on 27-11-2008 12:38
Moby - bodyrock

Hier zitten je fouten.
De rest deed het bij mij niet. Maar van saturate naar bodyrock zat er geen beat in bodyrock. Waardoor het misschien leek als of ze gelijk liepen. Maar dat liepen ze dus niet. verder gooide je i found you er op het kompleet verkeerde moment in. Je moeten nooit mixen op het moment dat er maar 1 beat is. Dat doe je namelijk ook bij je volgende mix. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes. Laters,
Peter
User edit by gizzy on 27-11-2008 @ 12:39:34 (84%)
thechintok    posted on 27-11-2008 12:47
Poster: gizzy
Moby - bodyrock

Hier zitten je fouten.
De rest deed het bij mij niet. Maar van saturate naar bodyrock zat er geen beat in bodyrock. Waardoor het misschien leek als of ze gelijk liepen. Maar dat liepen ze dus niet. verder gooide je i found you er op het kompleet verkeerde moment in. Je moeten nooit mixen op het moment dat er maar 1 beat is. Dat doe je namelijk ook bij je volgende mix. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes. Laters,
Peter

Aah zo, zal er aan denken volgende keer Happy, laughing
Al doende leren we he

2de deeltje toevallig al beluisterd?

bedankt

Steven
thijz    posted on 27-11-2008 12:54
Hey chintok,

Er zitten idd erg veel foutjes in je mix, elke overgang loopt eigenlijk niet lekker. En Axwell gooi je er idd totaal verkeerd in.
Je muziekkeuze is trouwens wel goed te doen, maar chemical brothers - saturate hoor ik niet? of luister ik niet goed
Succes,
Thijs
gizzy    posted on 27-11-2008 12:55
Poster: thechintok

Aah zo, zal er aan denken volgende keer Happy, laughing
Al doende leren we he

2de deeltje toevallig al beluisterd?

bedankt

Steven

Nee nog niet. Maar ik ben nu even een mixje van Thijs aan het beluisteren. Als die afgelopen is luister ik het 2de deel wel ff.
Laters,
Peter
thijz    posted on 27-11-2008 13:18
Heb nu net ook deel 2 geluisterd, vind het zelf ook allemaal teveel electro-gedoe.. Maar dat is persoonlijk

De mixjes zijn niet echt mixjes te noemen, meer het omgooien van 2 faders. De tweede plaat is ook bijvoorbeeld veeel sneller dan de eerste.. Heb je ze wel geprobeerd te pitchen of niet?

Geef mij het eerste mixje maar, vond die beter..

Succes,
Thijs
thechintok    posted on 27-11-2008 15:16
Hey chintok,

Er zitten idd erg veel foutjes in je mix, elke overgang loopt eigenlijk niet lekker. En Axwell gooi je er idd totaal verkeerd in.
Je muziekkeuze is trouwens wel goed te doen, maar chemical brothers - saturate hoor ik niet? of luister ik niet goed
Succes,
Thijs

Saturate hoor je wel hoor. Het is gewoon volledig door Earthchild.

Heb nu net ook deel 2 geluisterd, vind het zelf ook allemaal teveel electro-gedoe.. Maar dat is persoonlijk

De mixjes zijn niet echt mixjes te noemen, meer het omgooien van 2 faders. De tweede plaat is ook bijvoorbeeld veeel sneller dan de eerste.. Heb je ze wel geprobeerd te pitchen of niet?

Geef mij het eerste mixje maar, vond die beter..

Succes,
Thijs

persoonlijk vind ik de 2de mix wel beter en het is echt wel gemixt naar mijn weten en niet gewoon het omgooien van 2 faders. Nu je het zegt hoor ik ook dat de 1ste en 2de plaat niet even snel zijn.

bedankt voor opmerkingen!

grtz

Steven

This is an old Topic

No new postings for 6.145 days.
 Post CommentThat would be 204.8 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

285 Users online: 87 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 44.229
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.518.002