Ik zou het een goed idee vinden om de :') () smiley in te voeren. Dat is gewoon een onmisbare smiley op een Ultimate Bulletin Board
.
Poster: RiX
Heerlijk die BrEeZah-geNeRaTie :P
Poster: dj_jrjij wilt liever op een formeel, stijfjes forum zitten? neem aan dat je afentoe ook wel eens een grap op zijn plek kan waarderen, right?
Vind dan dat de profesionele uistraling?van dit forum?er van af gaat dan..
Smiley's gebruik je maar lekker bij hyves of op msn.
En mensen nemen je zo minder?snel serieus in een forum!
Van mij hoef het niet
Poster: Sebasz
...En de wysiwyg editor is de FCKEditor als ik mij niet vergis...
Poster: Leadde 1e = "kut ik moet janken als een pussy" de 2e= "wheheh.. sarcasme, fuck yea. !"
Je vergist je, dit is die andere :D
Maar iedereen zal zo een smile hebben die hij graag wil, we kunnen niet alles toevoegen, dan wordt het helemaal een kermis.
Wat is volgens jouw het verschil in uitdrukking/gevoel tussen deze smiles dan ?en
Poster: Luxx
de 1e = "kut ik moet janken als een pussy" de 2e= "wheheh.. sarcasme, fuck yea. !"
of in een situatie:
iemand zegt tegen je:
je kan slecht draaien !
jij reageerd met de 1e smiley= nouhouuuu nou ben ik depressief!
jij reageerd met de 2e smiley= ik heb gelukkig wel een goede blowjob van die groupie gehad
je kan slecht draaien !
jij reageerd met de 2e smiley= ik heb gelukkig wel een goede blowjob van die groupie gehad
de 1e = "kut ik moet janken als een pussy" de 2e= "wheheh.. sarcasme, fuck yea. !"
of in een situatie:
iemand zegt tegen je:
je kan slecht draaien !
Poster: Sebasz
Bulletin Board is een benaming voor elk willekeurig forum. En de wysiwyg editor is de FCKEditor als ik mij niet vergis :P
Maar ik bedoel niet de standaardhuil smiley, maar die smiley die ik dus in het begin postte :P de :') smiley :P
De 'laughcry' beetje een hahaomg smiley :p
Poster: Jorrit