Poster: tairip
Lijkt mij of idd hetzelfde als wat Prozei zegt (misschien reversed)
Of gewoon een synth met een langzame attack en middel release.
Poster: Niels325
hallo, ik vond het niet echt de moeite om er een nieuw topic voor te starten, dus stel ik mijn vraag maar hier als dat niet erg is
ik zoek namelijk geen sample, maar een midi file van 'johan gielen - control'.
Ik zou eens willen proberen daar een remix van te maken, maar ik heb dus deze file nodig.
Danku
Poster: Lawrenz^
Om even verder te gaan op justjustin's vraag: je kunt een hele simpele zelf maken (in FL Studio).
1. Voeg een 3xOSC toe
2. zet de eerste oscillator op white noise (de allerrechtste waveshape) en draai het volume van de andere osc's dicht.
3. Maak een pattern met een noot met de lengte zolang je deze whoosh wilt hebben
4. Link de 3xOSC aan een mixer kanaal. Zet op dit kanaal een Fruity Fast LP (of wanneer je meer controle wilt hebben een Fruity Filter)
5. zet de resonance wat hoger tot ie bijna op z'n max zit (op z'n max vind ik lelijk klinken). Selecteer in de playlist met de selecttool de breedte van het geluid (op de maatindeling klikken en slepen).
6. Draai de cutoff helemaal dicht, doe dan eerst rechtermuisknop -> init song with this position. Doe dan rechtermuisknop --> Create automationclip
7. Nu heb je een automationclip in je playlist staan. Sleep het rechteruiteinde omhoog en speel het geheel af. Tada
8. Evt. een waveshaper of softclipper effect op het kanaal in de mixer zetten, of even EQ'en, ik vind ze soms erg scherp klinken. Je kunt ook andere fx toevoegen zoals een reverb, of om hem nog anders te maken een distortion plugin.
Nu hopen dat je het wilde in FL studio
Poster: DJ-Xtremer
Waarom niet zelf inspelen? Kost een uurtje of zelfs nog minder.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.