ik zit de laatste tijd heel erg te twijfelen over mijn dj naam, wat nu Nick D is maar vindt hem niet echt orgineel meer bijna iedereen doet wel een deel van ze naam met een letter erachter.
Nu zat ik als nieuwe naam te denken aan Soundjunky, goed of niet ?
What do you think about Soundjunky of toch niet ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nick D klinkt wel ok, Soundjunky ook. Maar iets met sound/beat (ofzoiets) is ook een beetje simpelgezocht. (vind ik dan). Gewoon 10 keer die naam hardop zeggen (evt. even door een mic) en als je je daar dan goed bij voelt, doen! Ik snap je probleem stef-dj (zoals mn website is) is nou ook niet echt iets om trots op te zijn, mja, om zo maar ff wat te verzinnen..<.<..
User edit by Stefjuuh on 24-11-2008 @ 21:16:48 (40%)
No new postings for 6.133 days. Post CommentThat would be 204.4 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.