Site Gip
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NielsR    posted on 24-11-2008 13:30
Ik moet dus voor school een site maken voor mijn eindwerk in Asp.net.
Maar nu het probleem is dat ik geen onderwerp vindCool, dus ik had gehoopt dat er hier wat mensen zijn met wat idieeën.
De website moet een inlog en gastenboek capaciteiten hebben.
Ik had mischien gedacht aan een webshop(maar waarover?) of een site met oefeningen voor kinderen over wiskunde ofzo.
Ik zou wel graag een site maken die ook effectief werkt, omdat ik dan veel meer testpersonenen heb dan als het over iets fictief gaat.

Het is niet de bedoeling dat jullie mijn site gaan maken ofzo, maar gewoon om te vragen of niemand idieeen hadCool

What do you think about Site Gip ??

Vote :   

Jorrit    posted on 24-11-2008 14:07
nieuwe ideeen voor www.niksistof.nl ? Winking my eye
Sebasz    posted on 24-11-2008 15:45
forumpje ofzo?
NielsR    posted on 09-01-2009 14:22
Kheb mijn onderwerp dus gekozen, het is een babysit site waar mensen die willen babysitten zich op kunnen registreren.
Ik weet het niet het beste onderwerp maar als je clueless bent is het toch iets lolCool

Maar ik heb nu toch goed nieuws ik heb naar verschillende webhosters mails rondgestuurd en er wilt er nu een van hen mij een gratis host voor een jaar aan te bieden omdat het voor mijn eindwerk is ter waarde van 99 euro per jaar Cool (de rede waarom het zo duur is is omdat het een asp.net website is met ms acces database die en daarom
Er zit 100 mb ruimte bij en 5 gb traffiek dus meer als genoeg voor mijCool
djvnzza    posted on 09-01-2009 19:33
Onderwerp gekozen,
topic=closed?
User edit by djvnzza on 09-01-2009 @ 19:34:35 (100%)
Nvie    posted on 09-01-2009 19:56
Nou, vind het wel leuk als ie open blijft, kan NielsR straks ook het eindresultaat posten!
Lead    posted on 09-01-2009 20:42
Ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat....
Let the BASS be louder
justjustin    posted on 09-01-2009 21:33
verwerk er ook een soort van "bewijs van goed gedrag" in de website zodat misbruik van de website gereduceerd kan worden
NielsR    posted on 10-01-2009 16:45
Poster: justjustin
verwerk er ook een soort van "bewijs van goed gedrag" in de website zodat misbruik van de website gereduceerd kan worden

Jah idd ga ik ook doen maar persoonlijk denk ik dat de site niet echt gebruikt gaat worden het is gewoon het idee er achter dat belngrijk is zolang dat alles werkt dat is het belangrijkste.
Ik ga wel enkele testaccountjes aanmaken voor te laten zien dat de site werkt.

Ik zal binnekort het eerste resultaat al eens hier posten, ik moet tegen volgende week de lay out en masterpagina af hebben dus en ik heb nu toch webruimte dus dan zet ik hem onmiddelijk online.

Nu nog een vraagje naar de naam het moet een website zijn over babysit diensten dus hoe zou ik hem het beste noemen baby sit online mischien? of heeft iemand nog andere ideëen?
Het word een nederlandse site btw het heeft weinig zin er een internationale site van te maken denk ik zo.
jannickv    posted on 10-01-2009 16:50
even vraagje tussendoor? waar zit je op school? (a)
NielsR    posted on 10-01-2009 22:29
Ik heb nu wel een groot probleem ik wil nu mijn gratis ruimte registreren maar ik heb geen goede naam jah de naam die ik in gedachten had bestaat al dus... het is btw www.BabysitOnline.be, maar die bestaat dus al.
Dus nu moet ik een andere naam zien te verzinnen ik zou www.BabySit-Online.be kunnen nemen maar dat is ook maar zo... .

Dus even ter informatie het word dus een site waar mensen die willen babysitten zich kunnen registreren en mensen die babysit willen kunnen zoeken, ik wil het een regionale site laten blijven dus alleen vlaams en mischien nederland wat voor zo'n site kun je moeilijk internationaal onmiddelijk denken.
NielsR    posted on 14-01-2009 10:41
Ok mijn hosting is geregeld je kan de site terugvinden op www.onlinebabysit.be .
Op dit moment heb ik er vlug een testsite opgezet dus hij gaat er helemaal niet uitzien zoals je hem nu ziet btw.
NielsR    posted on 19-01-2009 17:13
Ik heb de eerste versie van de site zijn lay out is online gezet, zie hier.
Als hier mensen zijn die goed photoshop kunnen en denken nog iets kunnen verbeteren aan mijn lay out stuur me gewoon een berichtje ik zal je dan het photoshop document doorgeven, ik kan er wel geen geld voor geven het enige dat je krijgt is een vermelding in mijn Gip.

Je kan me nu ook bereiken op webmaster@onlinebabysit.be of info@onlinebabysit.be .
Sandr    posted on 19-01-2009 17:22
Note:

Opasser is met 2 P's... : Oppassers
Play that funky music white boy....
Stefjuuh    posted on 19-01-2009 17:38
Poster: NielsR
Ik heb de eerste versie van de site zijn lay out is online gezet, zie hier.
Als hier mensen zijn die goed photoshop kunnen en denken nog iets kunnen verbeteren aan mijn lay out stuur me gewoon een berichtje ik zal je dan het photoshop document doorgeven, ik kan er wel geen geld voor geven het enige dat je krijgt is een vermelding in mijn Gip.

Je kan me nu ook bereiken op webmaster@onlinebabysit.be of info@onlinebabysit.be .

Stuur maar voor als ik me verveel, misschien maak ik dr wat leuks van! stefjuuh@live.nl
User edit by Stefjuuh on 19-01-2009 @ 17:38:25 (3%)
NielsR    posted on 19-01-2009 18:32
Poster: Stefjuuh

Stuur maar voor als ik me verveel, misschien maak ik dr wat leuks van! stefjuuh@live.nl

PM is verstuurd, zijn er nog mensen die het bestand willen?
View    posted on 19-01-2009 18:39
Geef maar, ik hou wel van informatica Happy, laughing Verwacht wel geen lay-out want ik ben slechts een amateur.
Boyd    posted on 19-01-2009 19:00
<mail>boyd@boydgrift.com</mail>

Ik wil wel even kijken wat ik kan doen!
NielsR    posted on 19-01-2009 19:39
Check jullie pm's
jannickv    posted on 19-01-2009 23:53
stuur eens op msn :p
NielsR    posted on 20-01-2009 15:30
Poster: jannickv
stuur eens op msn :p

Ok

Je kan je nu dus ook abboneren om de nieuwsbrief stuur een mailtje naar webmaster@onlinebabysit.be er komt nog een speciaal formuliertje op de site maar ik heb er nog geen tijd voor gehad.
NielsR    posted on 27-01-2009 19:22
Welke afmetingen zou ik nemen ik wil mijn site maken voor 1024*768 resolutie maar welke scale ik dan moet nemen zijn verschilldende theorien voor bv 900*600 of 900*625 of 900*675.
De site moet er dus juist opkunnen vanonder dus normaal gezien geen scroll site dus wat zou ik doen?

Welke is de beste afmetingen om hem vanonder mooi uit te laten komen 600, 625, 675 of zelfs nog een andere ik zou het graag weten ik ben al wat aan het uittesten geweest maar hij komt er nooit mooi op en ik moet het nu wel is gaan weten zodat ik mijn photoshop file kan aanpasse.
NielsR    posted on 28-01-2009 19:00
Niemand?
Stefjuuh    posted on 28-01-2009 19:13
Die post niet gezien..:O

In opera krijg ik een pagesize van 988x668, maar ik heb niet veel toolbars. Ik zou voor de zekerheid 600 nemen!

This is an old Topic

No new postings for 5.948 days.
 Post CommentThat would be 198.3 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

127 Users online: 34 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 58.122
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.731.074