Poster: DJADMIN
Ik denk dat Xitrate een goed punt heeft...lekker doorsparen zodat je meteen 2 dikke cd spelers hebt...of gewoon investeren natuurlijk ! In die apparaten investeren, dat trek je er altijd wel uit, zowel qua prijs als ook qua gebruiksgemak...dus dat kan ik je aanraden..
een beginnende mixer...dan zou ik voor een reloop rmx 20 / 30 blackfire gaan...weliswaar geen effecten, wel zeer degelijk en een zeer nette prijs !
Poster: gilan
als je je cdj800 gaat verkopen zou ik het graag willen horen want ik zoek nog een cdj
Poster: dondanielo
als dan de 30 blackfire, ik zit ook te denken aan de numark DXM 06 http://www.houseofsound.ch/shop_images/articles/dxm06_b.jpg niet vanwege de effekten, meer vanwege de kill knoppen. mja, de reloop heeft deze dus ook zag ik net..
ja zal ik zeker doen als ik ze kwijt wil![]()
maar ik denk tog dat ik maar voor een 2e ga :D
die pioneers zijn niet stuk te krijgen en ze zien er veel beter uit dan de denon's..
Poster: dondanielo
ja zal ik zeker doen als ik ze kwijt wil![]()
maar ik denk tog dat ik maar voor een 2e ga :D
die pioneers zijn niet stuk te krijgen en ze zien er veel beter uit dan de denon's..
Poster: Snoey
Die Denons gaan langer mee dan de Cdj800, ik heb zelfs op DNS1000 weken gedraaid die al 10 jaar oud waren en werkte prima. Nu draai ik met een setje 800MK2 waarvan ik nu al 2 keer de playknoppen heb moeten repareren.
Poster: Xitrate
Best knap dat die DN-S1000's 10 jaar oud waren aangezien ze pas in augustus 2004 op de markt zijn gekomen.
Poster: Snoey
Mijn voormalige werkgever die ze als reserve had, vertelde mij dat verhaal :S