listen and comment... please :)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djvnzza    posted on 23-11-2008 15:49
graag eerlijke mening Happy, laughing
komen binnenkort nog nieuwe bij...
groetjes! (KLIK! link naar mijn youtube canal)

edit:nog een nieuwe toegevoegd: Hardnoizer - Lover, Respect!
Nog een nieuwe: The bongo song remix, die is alleen nog niet helemaal af, nieuwere en betere versie binnenkort online.. Winking my eye
User edit by djvnzza on 03-01-2009 @ 12:10:41 (100%)

What do you think about listen and comment... please :) ??

Vote :   
Convert    posted on 23-11-2008 15:55
Van je eerste Preview komt die melodie me veel te bekend voor kan niet zo een titel geven maar hij's wel bekend in iedergeval :P

Voor de rest vind ik dat je een heerlijk kick hebt gwoon keihard beuqe:P De opbouw tot de kick is wel wat simpel maar zeker goed!

2de Preview vind ik dat je een hele toffe melodie hebt, alleen komt me die synth bekend voor uit liedjes van Headhunterz, weer een heerlijke kick deze opbouw vind ik al iets beter klinken.

In beide liedjes mag er wel een extra fx-je door of iets in die richting.

Hopelijk heb je hier wat aan Winking my eye
djvnzza    posted on 23-11-2008 16:26
Zal meteen veranderen,
is namelijk zoals je weet nog maar preview:P,
ben bezig met de hele track haha
groetjes!
Edit: Synth gemaakt met Nexus... :D
User edit by djvnzza on 23-11-2008 @ 19:28:49 (100%)
DeteqBoy    posted on 25-11-2008 23:26
eerste melo komt me iets te bekend voor zoals convert al zegt en je kicks mogen wat harder en met meer afwisseling.

die 2de melodie is voor de volle 100 procent gejat, maak gewoon zelf iets origineels Winking my eye
tairip    posted on 26-11-2008 00:16
Weer de hardkick 10? Wordt daar een beetje flauw van :P

Die melo is inderdaad niet van jezelf of niet helemaal 100% Winking my eye
Ik zou sowieso de kick wat meer aanpassen af en toe de eerste kick weg latten en dan met een dubbele beginnen Winking my eye (na de eerste kick) enz.....

Zoals jij nu deze style doet moet je het zoeken in de Headhunterz/ Wildstylez e.d. (Die kick arrange moet je dan gaan maken).... moet niet, je moet natuurlijk gaan doen wat jezelf leuk vind alleen dat wordt makkelijker geaccepteerd door iedereen Winking my eye
djvnzza    posted on 20-12-2008 15:03
nope,
NO HARDKICK 10
made by myself...:D
en mijn stijl is zowiezo de headhunterz/ wildstylez styl, die bevalt me heel erg goed!
D-zaster    posted on 26-12-2008 12:58
Hmm...Heb al je filmpjes bekeken. Vond de mini-mix niks aan, ben echt een early fan maar dit was gewoon saai. Je hardstyle producties klinken professioneel, maar het is in mijn ogen Scantraxx imitatie,  zou liever iets origineels horen zoals wat goede samples die we nog niet eerder gehoord hebben en wat andere kicks. En inderdaad de tweede track is geript...Sorry als het negatief overkomt maar vind het sowieso al top dat je KAN produceren Winking my eye En beroemd wordt je met vallen en opstaan...Winking my eye
djvnzza    posted on 27-12-2008 20:57
Snap ik:P
Was ook eigenlijk voor de flauwe kul die early mix haha:P
Heb trouwens een nieuwe gemaakt:P
Mijn style is ook rond de headhunterz/ wildstylez...
En als alles mee zit heb ik een heeeeeeeeeeel leuk nieuwtje!
maar dat vertel ik wel als alles rond is:P
D-stains - Wingz! (klik!)
p.s. Toch heel erg hartelijk bedankt voor je comment, en nee... niet sarcastisch bedoeld!
Happy, laughingGroetjes!
User edit by djvnzza on 28-12-2008 @ 12:07:04 (40%)
D-zaster    posted on 30-12-2008 00:02

Je stijl is goed hoor, zeker als je ermee door wilt breken (en ik denk dat ik aardig in de richting zit in afwachting van je nieuwtje Winking my eye ) Ik zal je nieuwe post ook even luisteren. En nogmaals compimenten want ik houdt het al jaren bij plaatjes draaien ipv produceren, al zou ik dat zeker wel willen (maar ja waar haal je de tijd van daan Winking my eye )

Ik hoor graag wat het nieuwtje is!

Grtz
LouisCasper    posted on 30-12-2008 09:33
Ik heb geen idee of het gejat is, het is niet echt mijn genre maar ik vind die previews echt heerlijk klinken!
Keep up the good work!Winking my eye
http://www.louiscasper.com
justjustin    posted on 30-12-2008 10:07
Poster: Look
Ik heb geen idee of het gejat is, het is niet echt mijn genre maar ik vind die previews echt heerlijk klinken!
Keep up the good work!Winking my eye

Ik ook maar als dit echt zelf gemaakt is...dan is het wel echt goed!!
User edit by justjustin on 30-12-2008 @ 10:37:58 (2%)
djvnzza    posted on 30-12-2008 12:47
Er zitten 1 of 2 tracks tussen, die ik ooit voor de flauwe kul heb gemaakt (buiten de oldschool minimix om he), de melodie daarvan is gejat, de rest niet.
Maar zoals wingz, love & respect, electro house party, project good (anthem), adlm, well wicked, welcome to future... Allemaal zelf gemaaktHappy, laughing
En ja, de kicks heb ik gesampled, maar zo bewerkt dat ze toch mijn eigen zijn geworden!
Eigenlijk helemaal zelf gemaakt dus!:D
Thanx voor de complimentjes!(L)
Groetjes,
V-nessHappy, laughing
User edit by djvnzza on 30-12-2008 @ 12:58:03 (40%)
justjustin    posted on 30-12-2008 12:53
Poster: djvnzza
Er zitten 1 of 2 tracks tussen, die ik ooit voor de flauwe kul heb gemaakt (buiten de oldschool minimix om he), de melodie daarvan is gejat, de rest niet.
Maar zoals wingz, love & respect, electro house party, project good (anthem), adlm, well wicked, welcome to future...
En ja, de kicks heb ik gesampled, maar zo bewerkt dat ze toch mijn eigen zijn geworden!
Eigenlijk helemaal zelf gemaakt dus!:D
Thanx voor de complimentjes!(L)
Groetjes,
V-nessHappy, laughing

dan ben je idd gewoon heel goed bezig...
djvnzza    posted on 30-12-2008 12:57
ThanQ:D
p.s. Heb ook een keer een intro van een van mijn trax geupload..:P
Ben ook benieuwd wat jullie daar van vinden!:D
User edit by djvnzza on 30-12-2008 @ 13:22:41 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 6.112 days.
 Post CommentThat would be 203.7 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

242 Users online: 63 Guests (179 Unknown)
Pages generated today : 36.792
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.510.565