Support me on www.djmegagirlfan.hyves.nl Official website: www.djmegagirl.eu
What do you think about Support dj Megagirl ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Alert : Opmerkingen over iemands uiterlijk in negatieve zin kunnen niet. Of er nou een foto van diegene in de post staat of niet, zoals hier gepost wordt is niet de manier om met je mede-member om te gaan.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Nou was ik me ook aan het schamen voor de reacties hier... Maar in de tussentijd is Megagirl niet meer online geweest sinds de postings zijn gemaakt en ook mijn vragen zijn niet beantwoord in 2 van de 3 postings...
Opmerkingen over iemands uiterlijk in negatieve zin kunnen niet. Of er nou een foto van diegene in de post staat of niet, zoals hier gepost wordt is niet de manier om met je mede-member om te gaan.
jammer dat over haar vele topics niets gezegt mag worden, over haar uiterlijk werd niets gezegt, wel over de foto.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Met alle respect voor deze promo-actie, van dj MegaMuts ik zou alle postings eraf knikkeren en alleen neerzetten in spam your own site of zo want dit voegt inhoudelijk werkelijk niets toe aan dit forum
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.009 days. Post CommentThat would be 200.3 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...