Nou bij deze alvast een kleine greep wat er deze week is uitgebracht. Ik tast nog even af waar jullie voorkeur naar uitgaat betreffende muziek. Op dit moment heb ik Trance/Techno en Hardstyle genomen maar zou net zo goed een selectie kunnen nemen van nieuwe releases House/Minimal/ Hardcore/ Progressive...
Title ArtistLabelStyle REDSTARGlenn Morrison pres. Musetta Morrison recordsTrance Is een Armada style vocal nummer klinkt h
pardise garageHeartbeatsoundpiercingTrance Lekker Argentijns hitje met lekkere piano klanken ..als je daar van houd natuurlijk en een melodylijn die aardig blijft hangen bij je.
One more time Paul Miller Pres Motion BlurTesuoTrance Een heerlijke trance Anthem!!!
Enhancer/WorksJonas StenbergMusical MadnessTrance Heerlijk mix van Jonas word een topper
Destroy everything you touchLadytronWhiteProgressive White lable promo re-mixed by Sasha..heerlijk wat een plaat
Deadline CrampAnjunabeatsTrance heerlijk hitje van deze russische producer/Dj
Tja wat moet je hier nog meer van zegen ... Simulated UsageAdam BeyerFigureTechno Weer een heerlijk techno hit van Adam en een bijdrage van Luke Slater
MeteoriteMarco baley & Tom HadesRemainTechno Lenga LegnaWehbbaShadowfaxTechno Double DutchinPrude PollyAdultTechno Smack My Bitch UpPP seriesTechno
Ken je deze nog ..maar nu in een steady technostyle versie ipv de hardtechno versie die we wellicht kennen!!! Moet je horen..
The Suicide bomber DJ BoutyhunterDiscobar recHardstyle
The fusion of soundZanyFusion recHardstyle Play the GamesIntractable oneAvio RecordsHardstyle Let it BumpViper & GtownmadnessVibe BeatzHardstyle Hardbass attackBrain NRGE-centric recHardstyle Chubby/Fuck-r The ProphetScantraxxHardstyle
User edit by hansynld on 19-11-2008 @ 23:13:23 (3%)
ik denk dat dit soort topics niet gaat werken. er zijn zoveel stijlen en zoveel releases elke week. als dj hou je zelf de shops denk wel in de gaten. in die webshops kun je de release ook nog sorteren op genre. dit is denk beter dan elke week 5 pages vol met onoverzichtelijke release lijstjes bekijken.
ik vindt het wel een leuk idee.al die releases op een rijtje.
alleen worden het zoveel topics.
Denk zelfs zoveel dat straks het halve music forum ermee vol staat.
Plus dat er ook iemand 52 weken per jaar zo'n lijst moet gaan maken.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.