Zelfbouw DJ booth
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bozz    posted on 19-11-2008 22:28
Hallo Mensen,

Omdat er in de handel weinig boots te verkrijgen zijn die aan mijn eisen voldoen heb ik maar besloten zelf een te maken. Deze Booth moet plaats geven aan mijn CDJ's (CDJ1000 MK3), DJM 800 en een versterker (in de toekomst een tweede Happy, laughing)

De booth wordt helemaal van hout gemaakt. Alleen het blad waarop de apparatuur komt te staan wil ik nog iets origineels mee doen alleen weet ik nog niet wat.

Hieronder alvast een grove 3d schets van hoe het er ongeveer uit moet komen te zien. Reacties zijn altijd welkom Happy, laughing

Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen.

klik voor de afbeelding
User edit by Bozz on 19-11-2008 @ 22:40:25 (4%)

What do you think about Zelfbouw DJ booth ??

Vote :   

Sebasz    posted on 19-11-2008 22:50
Waarom niet inbouwen als ik vragen mag?
Google SketchUp is best handig trouwens :P Gebruik het zelf ookvoor aantal dingen Happy, laughing
Prozei    posted on 19-11-2008 23:25
ziet er netjes uit.
vergeet geen achterplaat op dit meubel te maken anders valt het als een kaartenhuis in elkaar

Bozz    posted on 20-11-2008 00:36

@ Sebasz
Over inbouwen heb ik nog niet echt nagedacht, maar dat zou ook inderdaad een leuke optie zijn. Ik zal eens even kijken of ik dat ook voor elkaar krijg Happy, laughing

@ Prozei
Er komt geen achterplaat in. De set bestaat uit losse delen. de 2 kasten dienen als "poten". Dit omdat ik dan m'n set ook nog een keer in de tuin kan zetten met verjaardagen of andere feestjes. De kasten die als "poten" fungeren komt wel een achterplaat in. Dus het wordt stevig zat. De torentjes zijn ook 2 losse delen. Daar kan ik eventueel verlichting of iets dergelijkes op zetten.

Ik ben ook nog met een soort gelijk ontwerp bezig. Alleen dan is het meubel niet recht to recht aan, maar wordt het een soort U vormig meubel... Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen.
User edit by Bozz on 20-11-2008 @ 00:37:18 (9%)
Stefjuuh    posted on 20-11-2008 08:48
Ha, leuk. Had ooit ook hele grootse ideeén. Uiteindelijk is het een mooie plank geworden! Gelukkig kan ik daar nog wel dingen op schroeven e.d.:p
timmyk    posted on 20-11-2008 18:22
mooi, maar pas op met die kastjes links en rechts,
heb net hetzelfde meubel voor mijn gear, maar die kastjes staan enorm in de weg soms!

greetz
b3rtj3    posted on 20-11-2008 18:31
Leuk idee maar als je met cd mappen werkt zou ik er iets bij maken waar ze makkelijk op passen.

This is an old Topic

No new postings for 6.140 days.
 Post CommentThat would be 204.7 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

112 Users online: 46 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 11.549
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.828.095