[M] House compilatie Oktober 2008
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LLCoolP    posted on 19-11-2008 13:32
Na enkele weken geen tijd meer gehad te hebben om te mixen ben ik gisteren avond toch maar weer achter het mengpaneel gekropen en heb het volgend in elkaar gezet:

House complicatie Oktober2008 (Made by DJ LLcooP).mp3

Graag jullie reactie i.v.m. overgang, plaatkeuze enz.

Gebruikte platen:
- Edding 850 – Format B 
- Honk my Horn – Lazy Jay
- I Want you – Martin Solveig
- House of justice - Dj Jose
- When you touch me – Bart B more remix
- Moprhine – John Dahlback
- Roadkill -Dubfire
- It’s True – greg & Prom mix 
-  Fancy Footwork - Chromeo (Crookers Remix)
- We Are All Prostitutes - Adam Sky Vs Mark Stewart  (Crookers Remix).mp3

http://dropin.lucpoels.nl/housecomplicatieoktober2008(madebyDJLLcooLP).mp3

LLP

Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 19-11-2008 @ 14:03:19 (56%)
Mod edit by Jorrit on 19-11-2008 14:27 (13%)

What do you think about [M] House compilatie Oktober 2008 ??

Vote :   

nicknaughty    posted on 19-11-2008 13:43
ik vind je overgangen niet mooi, want ze zijn op het verkeerde moment ingemixt, en lopen meerendeel niet goed gebeatmatched \ gelijk.
je laat ook stukjes plaat terugkomen, maar die liggen ook scheef, maar je corrigeert niet of nauwelijks. of je loopt/sampled stukjes en laat je terugkomen, of gebruik je om een nummer uit te mixen ofzo. ik vind het storend en voegt niets toe aan de muziek. je hebt nog een lange weg te gaan denk ik, je bentnet begonnen?

ik kwam trouwens nog wat platen tegen die er wel in zitten, maar niet in je lijstje staan :

fancy footwork
we are prostitutes
...
justjustin    posted on 19-11-2008 13:44
de platen zijn goed Winking my eye
LLCoolP    posted on 19-11-2008 13:59
Poster: nicknaughty
ik vind je overgangen niet mooi, want ze zijn op het verkeerde moment ingemixt, en lopen meerendeel niet goed gebeatmatched \ gelijk.
je laat ook stukjes plaat terugkomen, maar die liggen ook scheef, maar je corrigeert niet of nauwelijks. of je loopt/sampled stukjes en laat je terugkomen, of gebruik je om een nummer uit te mixen ofzo. ik vind het storend en voegt niets toe aan de muziek. je hebt nog een lange weg te gaan denk ik, je bentnet begonnen?

ik kwam trouwens nog wat platen tegen die er wel in zitten, maar niet in je lijstje staan :

fancy footwork
we are prostitutes
...

Bedankt voor je reactie,
Nee klopt ben pas half jaartje bezig met een BCD3000&VDJ, maar ben er neit zo kapot van. Ik hoop dat ik met een cd speler van mengpaneel beter uit de weg kan en tegen die tijd wat meer heb bijgeleerd.
Owja, die platen zaten er ook tusse, tja hadt achteraf nog ff genoteerd wat ik hadt gemix op een blaadje maar niet alles dusCoolSlordig!Ik ga nog een goed oefenen!
Join the party and become famous!
nicknaughty    posted on 19-11-2008 14:03
geeft niet, we hebben allemaal moeten oefenen. check trouwes mijn site voor mijn mixen. www.nicknaughty.com daar kan je ze allemaal gratis downloaden. Ben wel benieuwd naar commentaar Happy, laughing
Jorrit    posted on 19-11-2008 14:24

Alert : Volgende keer topic report doen tot wijzigen, niet gewoon een nieuw topic openen, aub!
En gebruik de tags die gebruikelijk zijn voor een mix: [M]. Wat de tag [LLP] als toegevoegde waarde heeft zie ik niet helemaal in!
En om je nog een handje te helpen, de downloadlink is wel prettig (ik zal 'm ook even in je post zetten):
http://dropin.lucpoels.nl/housecomplicatieoktober2008(madebyDJLLcooLP).mp3

Dank voor de aandacht!
Mod edit by Jorrit on 19-11-2008 14:27 (100%)
LLCoolP    posted on 19-11-2008 14:35

This is an old Topic

No new postings for 6.153 days.
 Post CommentThat would be 205.1 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

417 Users online: 225 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 57.149
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.530.922