DJExpo 2005 in de RAI, Amsterdam (2/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJExpo    posted on 25-07-2005 22:56
DJExpo 2005 vindt plaats op 27 en 28 augustus in de RAI in Amsterdam...

DJExpo 2005 is DE contactdag voor de Dance scene. Tientallen bedrijven tonen hun nieuwste producten en diensten tijdens deze internationale beurs in de RAI in Amsterdam. Uiteraard weer veel DJ en Dance bedrijven maar daarnaast zijn er ook honderden meters standruimte gereserveerd voor producers. En diverse DJ's en VJ's zullen er weer draaien!
Bezoekers hoeven niet alleen maar te kijken... uitproberen kan natuurlijk ook.

In de aankomende weken zullen wij het programma bekend maken maar dit is vast definitief....
  • Op zaterdag 27 augustus vindt tijdens DJExpo 2005 ook het prestigieuze TECHNICS DMC Dutch DJ Championship 2005 plaats!
  • 100% ISIS zal tijdens DJExpo 2005 maar liefst TWEE workshops geven!
In twee zalen worden beide dagen doorlopend workshops gegeven, je kan praten met insiders uit de scene en kijken of spelen met de nieuwste technologieën en software.

Alle details vindt je op de website www.djexpo.nl

What do you think about DJExpo 2005 in de RAI, Amsterdam ??

Vote :   

Basrose    posted on 02-08-2005 21:10
t gaat toch om de sfeer en te kijken naar nieuwe producten?? das belangrijker dan goodiebag denk ik.. voor alleen platen moet je er ook niet heen gaan denk ik.. maarja je kan wel veel leuke dingen uitproberen en workshops doen.
tairip    posted on 02-08-2005 21:52
Idd heen voor de gezelligheid, contacten leggen e.d!!

Werken aan je netwerk, das t belangrijkste wat er is!
Basrose    posted on 02-08-2005 22:36
Poster: tairip
Idd heen voor de gezelligheid, contacten leggen e.d!!

Werken aan je netwerk, das t belangrijkste wat er is!

je hebt helamaal gelijk :D
tairip    posted on 02-08-2005 22:43
Yeah yeah DJ-BasRose en ik zijn t eens!

Tairip meets DJ-BasRose

Trouwens 13 Augustus feesie bij mij.... mocht je in de buurt wonen, 5 verschillende DJ's (en ja ik heb een vergunning t.b.v geluidsversterkende apparatuur)! en als ik zeg dat ik t goed voorelkaar heb dan is dat zow!

In The battle Solar and Zyris (b2b)!!!

Geef maar Gil als je wil komen (of stuur me een berichtje)!
djmamo    posted on 04-08-2005 14:03
denk dat ik ook maar eens ga kijken op de dj expo lijkt me wel vet
www.moonentertainment.nl
wasooitaccount    posted on 05-08-2005 19:14
mischien leuk om een meeting te organiseren
Nvie    posted on 05-08-2005 19:47
Binnenkort komt er al een members-meeting, toch?
DaRoyal    posted on 08-08-2005 15:32
Ik ben hier ook bij, als alles goed is en ik niet naar Mysteryland ga. Winking my eye
Mount    posted on 08-08-2005 16:10
van de partij, dus aboutdj gaat verslag doen :D
Wammes    posted on 09-08-2005 11:32
Het is hemelsbreed circa 150 meter van mijn huis vandaag, dus ik ga ook wel even kijken!

TheSupercrab    posted on 09-08-2005 12:32
Ik denk dat ik dr ook mischien ben, Vader gaat mee :P.
CastroLeChina    posted on 11-08-2005 13:05
ik heb mijn kaartje binnen en jah zal geinig zijn een meeting Happy, laughing
wasooitaccount    posted on 11-08-2005 19:29
hey lead kunnen we nog wat leuks van pioneer verwachtenConfused

User edit by wasooitaccount on 11-08-2005 @ 19:39:51 (5%)
Nvie    posted on 11-08-2005 21:26
Denk de DJM 1000 enzo ?
RonBoots    posted on 11-08-2005 21:55
DJExpo 2005 update.

27 en 28 augustus 2005 in de RAI te Amsterdam.

Jan Liefhebber is eigenaar van het succesvolle Highland Beats label. Hierop hebben artiesten als Glenn Wilson, Andreas Kremer, Ignition Technician en Mike Humphries tracks uitgebracht. Jan Liefhebber heeft in vele clubs in binnen- en buitenland gedraaid. Daarnaast organiseert hij ook nog de zeer succesvolle Highland Beats label parties, die in Doornroosje worden gehouden.

Op Zaterdag en Zondag zal Jan Liefhebber (dit afgelopen weekeinde nog staand op zowel Dance Valley en Nature One) workshops verzorgen voor een ieder die een eigen label willen starten en runnen. Daarnaast zal hij uitleg geven over zijn draaistijl en het runnen van feesten en natuurlijk is er tijd om vragen testellen.
Dus een unieke kans om een van de bekenste DJ’s uit tehoren over zijn succes.

In een samenwerking van Pioneer Pro Dj, MIxmash en de Dj-school Noord Nederland zal er een interactief paviljoen worden geplaatst op de DJ-expo 2005. Op dit paviljoen krijgt de bezoeker de kans om de nieuwste dj-gear van Pioneer, waaronder de DVJ-X1 (dj-dvd-speler), de DJM1000
(clubmixer) en de CDJ200 (mp3/cd-speler) zelf uit te proberen. Ook is er de premiere van de EFX1000 effectenunit. De Dj-School Noord Nederland zorgt voor een aantal spetterende demo's en workshops op de Pioneer Gear. Mixmash presenteerd een serie van dvd's, speciaal samengesteld
voor gebruik mer de DVJ-X1. Naast de nieuwe Pioneer DVJ-Roadshow die vanaf september door Nederland tourt is er een tot dj-booth omgebouwde Hummer op de stand aanwezig waarvan uit de hele dag diverse dj’s zullen draaien. Ook zullen er een aantal demo's door bekende dj's worden
gegeven, waaronder Jaimie Fanatic die op de afgelopen editie van Sensation Black draaide.

Op de I4 Muzique stand krijg je een voorproefje van wat je allemaal met een simpele PC en software kunt doen. De Demo’s van o.a. Harold der Kinderen (ACID JUNKIES), Martijn Ruissen (Lunatics, Eye-wash Productions) en Ron Boots (Groove Unlimited) zullen je een idee geven wat heden ten dage kan met een lekkere PC en software.

Ook komen er steeds meer workshops bij.
BEHRINGER geeft elke dag twee workshops:
Florian Schober (Computer Based Recording) and Kevin Mertens (DJ & Light).

Bij diverse stands worden ook workshops en presentaties gegeven.
Bijvoorbeeld bij de stand van Iemke Roos; daar wordt elk uur Final
Scratch 2.0 gedemonstreerd door MARC OLIVER.

Daarnaast zullen DJ JOSE en DR BEAT komen draaien op Zondag in de stand van Iemke Roos.
DR BEAT komt draaien met Final Scratch 2.0

Een primeur op de DJExpo.
ROLAND presenteert er de nieuwe SP-404.
Een portable power-sampler.
Details over de SP-404 kan je vinden op:
www.roland.com/products/en/SP-404/

Hier 2 activiteiten van MIXXFM op de DJExpo:
Zaterdag 27 augustus:
JAKE VAN K geeft een workshop "mixen en produceren"
Zondag 28 augustus:
DJ ZANY en DJ JOWAN doen een mixset van 1 uur
Ergens tussen 14.00 en 17.00 uur

KORTOM MIS DIT WEEKEINDE NIET ALS JE MUZIEK MAAKT, DRAAIT SPEELT.

Basrose    posted on 11-08-2005 22:02
zo nou heb je de verrasing van lead al verklapt van de effector :P:P
Nvie    posted on 11-08-2005 22:15
Blij dat ik er al mee kennis gemaakt heb :P
Basrose    posted on 11-08-2005 22:36
ik heb m ook al gezien maar lead had m toen nog niet aangesloten... lijkt me mooi ding.
Jorrit    posted on 11-08-2005 22:55
Is dat de premiere? puh... zelf IK heb er al mee kunnen pielen :D
Wammes    posted on 12-08-2005 00:25
Komt er nou een meeting of niet? Wie neemt er initiatiefConfused? Moderators? Admins?? Of moet een schamele 'Plus-member' dit weer doen
CastroLeChina    posted on 12-08-2005 02:04
vraag ik me nou ook af ok ff voorbeeld

ik ga op de zondag
11uur gaat ie open
1uur voor de deur?
Lead    posted on 12-08-2005 11:06
Ok, zowel zaterdag als zondag om 14:00 meeting bij de Pioneer stand, dan geef ik gelijk een uitgebreide demo van de nieuwe combinatie : DJM+EFX-1000, DVJ-X1 en Edirol V4.

Ik ben er in ieder geval, dus kom maar langs... als je durft Winking my eye

2 Jorrit : Ja, jullie hebben er al mee gespeeld, maar da's voordeel van Mod zijn Winking my eye Voor iedereen anders zal de DJ Expo waarschijnlijk de eerste keer zijn dat de EFX in levende lijve en aangesloten kan worden getest...

Let the BASS be louder
Stephanie    posted on 12-08-2005 11:12
Poster: Jorrit
Is dat de premiere? puh... zelf IK heb er al mee kunnen pielen :D

Voor heel veel anderen is dit de eerste keer dat ze de EFX1000 kunnen bekijken.....en er mee spelen.

Sinds gisteren heb ik de combi van de DVJ's en DJM1000 in de studio staan, dus van ons kan je ook een erg intressante demo verwachten. En je kan een groot deel van de set-up voor de DVJ-Roadshow bewonderen.

Stephanie....is er ook, bijt al een tijdje niemand meer .....dus zoals Lead al zei; kom maar langs op onze prachtige stand als je durft!

trance    posted on 12-08-2005 11:19
haha not for me ik heb dit dingetje net als de djm al aantal weekjes thuis staan.

toch leuk dat ze in duitsland alles eerder hebben

hey maar lead die djm 1000 is toch niet alleen voor dvj? hoe zit dat eigenlijkConfused??
Jorrit    posted on 12-08-2005 12:07
Ik ben dan wel geen Lead, maar de DJM-1000 is gemaakt voor geluid ja (en op wat voor kwaliteit )
Mod edit by Jorrit on 12-08-2005 12:07 (3%)

229 Users online: 95 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 29.509
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.722.900