foto's waar ik draaide (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

XMatiC    posted on 16-11-2008 15:57
@ jeugdcafe 'T bergske

|@ carnaval AfterParty !|

www.youtube.com/LennertDJ

What do you think about foto's waar ik draaide ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 17-01-2009 11:20
Wel leuk dat je op die leeftijd je hobby al voor een publiek mag uitoefenen.
Luxx    posted on 17-01-2009 12:04
ik wist niet dat je zo 'fotows' spelde. vind dat we nu echt veel te vaak van spellingsregels wisselen in Nederland/België!
www.mothermusic.nl
tom-j    posted on 17-01-2009 15:17
Poster: Luxx
ik wist niet dat je zo 'fotows' spelde. vind dat we nu echt veel te vaak van spellingsregels wisselen in Nederland/België!

ja je zou maar beter niet meer naar NL lessen gaan, want alles wat je daar leert is tog zo weer veranderd!
RiX    posted on 17-01-2009 15:59
tog?? :P
Michie    posted on 17-01-2009 16:49
"omg"
Dj_Fantasy    posted on 17-01-2009 16:50
Poster: Michie
"omg"

Uw foto's van waar jij draait trekken ook op niet veel hoorHappy, laughing
dj2dj.nl
Michie    posted on 17-01-2009 16:54
Poster: Dj_Fantasy

Uw foto's van waar jij draait trekken ook op niet veel hoorHappy, laughing

gij steekt me tege
presies of gij zijt den top djCool
Dj_Fantasy    posted on 17-01-2009 16:59

gij steekt me tege
presies of gij zijt den top djCool

Ik ben niet de persoon die zegt dat US-Blaster een A merk is terwijl dat 100 mensen NEE zeggen, maarja als je zo idioot doet en dan ook nog eens die post verwijdertWinking my eye, wie is er dan zielig?
dj2dj.nl
Michie    posted on 17-01-2009 17:02
Poster: Dj_Fantasy

Ik ben niet de persoon die zegt dat US-Blaster een A merk is terwijl dat 100 mensen NEE zeggen, maarja als je zo idioot doet en dan ook nog eens die post verwijdertWinking my eye, wie is er dan zielig?

hé kammeraad na moete is goed luisteren Us Blaster is een van de beste merken dat er bestaan je hebt er waarschijnlijk zelf nog nooit met gewerkt....
Idooit?Bekijk je eigen
Ik verwijder trouwens de post niet Fucking Noob
Dj_Fantasy    posted on 17-01-2009 17:06

hé kammeraad na moete is goed luisteren Us Blaster is een van de beste merken dat er bestaan je hebt er waarschijnlijk zelf nog nooit met gewerkt....
Idooit?Bekijk je eigen

Wat ik uit uw post kan uitmaken is dat je zwart kijkt op een merk, over een paar maanden praat je anders over us-blaster geloof me.
Ik heb er trouwens alwel mee gewerkt in een dj-shop, maar heb het laten links liggen, en ging voor de feeling van ReloopHappy, laughing.

Verder ontopic..want deze discussie met jou is toch zinloos
dj2dj.nl
Lawrenz    posted on 17-01-2009 17:16

US Blaster is een merk waarbij je krijgt waar je voor betaalt: een leuk dingetje maar niet iets dat jaren mee gaat. Heb bij iemand zo'n dual cd speler met ingebouwde mixer gezien. Die cd speler had niet eens instant start.

Idooit?Bekijk je eigen

En laten we vooral niet gaan flamen...Cool

Back on topic: leuk dat je zo vroeg al bent begonnen met draaien, maar heb je zelf al een DJ set?
User edit by Lawrenz on 17-01-2009 @ 17:17:24 (18%)
Steev    posted on 17-01-2009 17:25
...Us Blaster is een van de beste merken dat er bestaan...

*kuch* tunnelvisie *kuck*
User edit by Steev on 17-01-2009 @ 17:26:06 (65%)
RiX    posted on 17-01-2009 17:34
zullen we het anders even gezellig houden ofzo?? Come on! Ik bedoel, prima dat je op jonge leeftijd dj wilt worden en dus op een forum als dit mee wilt doen, maar ajb, doe wel je best om de sfeer goed te houden. Deal?

Nou, iemand nog leuek pictures?
OneSixty    posted on 17-01-2009 17:45

Idooit?Bekijk je eigen

michael , ge moet eens leren geloven wat andere zeggen.
en een mixerke van 80 euro gaat echt niet op kunnen tegen welk ander merk dan ook,
us blaster is ongeveer het laagste merk dat er is als je het mij vraagt, iig veel lager als jb, dap ed.

en als ge nog lang wilt blijven op djresource gaat ge ook wat vriendelijker moeten zijn...
anders zou het goed kunnen dat je morgen al gebant bent ^^
Lead    posted on 17-01-2009 18:30

De meeste mensen hier hebben het nodige al uitgeprobeert in een shop of bij iemand thuis en delen vervolgens hun mening. Jij zegt dat US Blaster het beste merk is wat er bestaat, ik zou dan ook graag een onderbouwing voor dit feit zien van je. Dingen roepen is 1, maar hier hebben we de gewoonte het ook toe te lichten. Zonder toelichting telt een mening dan ook niet

Idooit?Bekijk je eigen

Waarom schelden en zo'n tonatie aanslaan ? Dat vind ik niet gepast en is hier op de site niet wenselijk.

Ik verwijder trouwens de post niet

Nee, daar heb je gelijk in, dat kun je niet zelf doen.

Fucking Noob

Nogmaals, geen gescheld hier. Behandel mensen zoals je zelf ook behandeld wil worden!

"omg"

En met deze inhoudsloze posting begon het allemaal... Graag even de Forum Rules on DJResource.eu lezen, oneliners zijn niet gewaardeerd....

Verder in dit topic alleen nog discussie over de foto's van mensen die ergens draaien. De rest mag naar mij per PM.
Let the BASS be louder
XMatiC    posted on 17-01-2009 18:32
@ Lawrenz
Check Dj Booth op me profiel :D

Back Ontopic graag ?
Bas_del_Mar    posted on 18-01-2009 04:32
Ok, om de gang maar weer even in dit topic te brengenWinking my eye :

@ Caribbean Cruise Party (zelf georganiseerd feest op een boot, thema kan je wel raden Winking my eye )

@ 25 jarige Bruiloft in een Hotel in Noordwijk

@ examenfeest

@ mijn eigen 'Big Birthday Bash' samen met percussionist & saxofonist.. Dat was zooooo VETT! Happy, laughing

XMatiC    posted on 18-01-2009 11:30
ik zei back ontopic
maak je eigen pagina aan. ajb
Alert : wil jij je gewoon a.u.b. beperken tot het zijn van member. Moderators zijn hier genoeg om in te grijpen als er wat mis is.
Lees de regels van deze site door!
Mod edit by greup on 18-01-2009 17:57 (1%)
Tizio    posted on 18-01-2009 11:51
Hij kan hier toch ook wel z'n foto's plaatsen, anders krijgen we voor ieder een apart topic, en zoo veel zie ik nou ook niet gebeuren van je xmatc...
User edit by Tizio on 18-01-2009 @ 11:51:42 (1%)
zalo    posted on 18-01-2009 11:59
Poster: DjXMatC
ik zei back ontopic
maak je eigen pagina aan. ajb

Dan kan je even goed zeggen: Verlaat deze site, maak je eigen site....
RiX    posted on 18-01-2009 15:10
lijkt me goed idee om dit topic om te dopen tot: "show je draai-pics"
Bas_del_Mar    posted on 18-01-2009 15:13
Ik dacht ook dat dat de opzet was...
Lead    posted on 18-01-2009 17:30
Het is de bedoeling om alle pics waar mensen draaien in dit topic te verzamelen.
Er is ook een Members Album in de Gallery voor foto's van jezelf waarop je te zien bent terwijl je draait op een feest oid. Upload je picture naar je eigen album en verzoek om verplaatsing ervan via PM of mail naar mij.

Het is juist NIET de bedoeling dat iedereen zijn eigen topic begint.... dan wordt het wel heel veel topics.
Let the BASS be louder
XMatiC    posted on 18-01-2009 22:07
Poster: Lead
Het is de bedoeling om alle pics waar mensen draaien in dit topic te verzamelen.
Er is ook een Members Album in de Gallery voor foto's van jezelf waarop je te zien bent terwijl je draait op een feest oid. Upload je picture naar je eigen album en verzoek om verplaatsing ervan via PM of mail naar mij.

Het is juist NIET de bedoeling dat iedereen zijn eigen topic begint.... dan wordt het wel heel veel topics.

waarom heb je dan op je forum een catogorie
Dj-pics ?
User edit by XMatiC on 18-01-2009 @ 22:08:14 (12%)
OneSixty    posted on 18-01-2009 22:18
Poster: DjXMatC

waarom heb je dan op je forum een catogorie
Dj-pics ?

gewoon voor foto's van alles wat met djen te maken heeft.
maar dat betekent niet dat iedereen zomaar zijn eigen topic hoeft te gaan maken.
User edit by OneSixty on 18-01-2009 @ 22:19:02 (10%)

112 Users online: 13 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 7.860
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.680.812