TFM Events Presents: E X P O S E.  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 13-11-2008 11:00

User edit by ArCee on 23-01-2009 @ 09:51:39 (100%)

What do you think about TFM Events Presents: E X P O S E. ??

Vote :   

Jorrit    posted on 28-01-2009 10:50
Poster: ArCee
Binnenkort is rekbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, toch?? Cool

Wat heeft het nou voor zin om nu aan te kondigen dat je vrijkaarten weg gaat geven, terwijl het nog een behoorlijke poos duurt voor je 't ook daadwerkelijk doet...
(Het enige wat ik kan verzinnen is dat je dit topic op de mainpage wil)

djmamo    posted on 28-01-2009 11:12
Poster: Lead
Hypen doe je als het feest nadert. Nu al een event hypen wat pas in April is, is verspilde moeite.
Er zijn wat ongeschreven regeltjes wat dit betreft en al het geld en moeite die je doet meer dan 4 weken voor een even zal grotendeels verspilde moeite zijn.

Mensen horen nu van het feest, maar tegen de tijd dat het feest eraan zit te komen is iedereen het alweer vergeten.

en bovendien loop je de kans dat je mensen ermee dood gooit met je feest en dat ze zich eraan gaan irriteren, en dan liever niet gaan.

En dan heb je voor alle komende events met dezelfde naam al een bepaalde groep mensen die zo gek zijn geworden van de eerste keer heel erg lang en veel promoten dat ze bij het feest een negatieve gedachte hebben en dus nooit zullen gaan.

Ook is het zo dat je doelgroep die naar dit soort feesten gaat ook niet echt een vooruit plannende doelgroep, maar meer van ff kijken wat we dit weekend gaan doen doelgroep.

en zoals gezegd door lead, verspilde moeite om nu al geld te stoppen in promotie die niet rendabel is.

www.moonentertainment.nl
Luxx    posted on 28-01-2009 11:24
ik vind alles prima zolang je maar geen spam via hyves gaan versturen met titels als:
Eindelijk! Respect!
benieuwd waarvoor?...

of:
er is een reactie geplaatst bij de foto

als je dat doe kom ik zelf je nek om draaienCool
www.mothermusic.nl
ArCee    posted on 28-01-2009 23:35
Gelukkig heb ik 2 grote waffers thuis, ken hard rennen en goed verstoppen Cool en geef ik uiteindelijk een ander de schuld.
ArCee    posted on 10-03-2009 12:22
Expose is ongeveer 4 weken van ons verwijderd. Nu zou ik samen met Lead iets opzetten maar helaas is Lead bijna niet te pakken te krijgen of in ieder geval heel erg traag in reageren dus we doen het zelf maar.

Win 3 x 2 plaatsten op de guestlist voor Expose. Dat houd dus in, gratis naar binnen!!
Wat moet je doen? Simpel.

Als jij kans wil maken op deze Guestlist stuur dan een kort mailtje met je motivatie waarom naar: ArCee@totaalfm.com.

Nadat je mail binnen is krijg je 1 simpele vraag te beantwoorden, beantwoord jij deze goed dan maak jij kans op de gratis entree op 10 April.

Geef je volledige naam, adres en geboortedatum bij je aanmelding vanwege het deurbeleid van de Escape.

Deze aktie loopt t/m 27 Maart. Winnaars krijgen hun antwoord voor 3 April te horen op het mail adres dat zij gebruiken om mee te doen.

M.vr.gr: ArCee.
ArCee    posted on 20-03-2009 11:32

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

199 Users online: 82 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 77.468
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.345.441