He guys,
Ik vroeg me af of iemand een tip voor mij heeft voor het downlaoden van gratis gebruiksaanwijzingen van een CDJ 1000MK2.
Ik heb namelijk wat vragen over het opslaan van que's etc. Op de site van Pioneer kun je volgens mij alleen flyers etc. downen helaas...
What do you think about Gebruiksaanwijzingen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je kunt per CD 3 Hotcues tegelijk opnemen (druk eerst Rec en de A,B en C knopjes lichten rood op). Deze worden op de MMC automatisch opgeslagen.
De volgende keer dat je de MMC in de CDJ-1000 stopt en de CD wordt erin gestopt, dan gaan de A, B en C groen knipperen. Druk 1 keer op de HotCue knop en de CDJ zal de Hotcue gaan laden. Na 1 keer laden staan ze scherm en starten direct als je op de Hotcue knop drukt.
No new postings for 7.355 days. Post CommentThat would be 245.2 months or a whopping 20.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.