Wegens de aanschaf van twee Technics SL1200mkII's zet ik mijn twee Reloop RP6000mk5s te koop:
Item: 2x Reloop RP6000mk5s (aluminium finish) inclusief slipmatten en twee Tonar Banana elementen Prijs: €425 Garantie: Geen Staat: Goede Staat Woonplaats: Utrecht Afhalen en/of eventuele verzendwijze: in verband met gewicht en omvang alleen afhalen.
De draaitafels zijn in goede staat, enkele lichte gebruikssporen, maar niks abnormaals. De naalden bij de Tonar's kunnen nog best een poosje mee, een element is prima, echter bij de andere is het armpje eens van afgebroken en is nu provisorisch gerepareerd, het element an sich functioneert in deze vorm echer wel prima. Ik heb hier in de prijs rekening mee gehouden.
What do you think about [TK] 2x Reloop RP6000mk5s (super-OEM) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.159 days. Post CommentThat would be 205.3 months or a whopping 16.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.