te koop pioneer djm 500, altijd thuis gebruikt zit in flightcase, ziet er nog uit als nieuw en 100% in orde, werkend te zien en te testen.
gaat weg omdat ik een mengpaneel wil kopen waarmee ik in traktor kan werken.
What do you think about [TK] pioneer djm 500 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Maar kan iemand mij eens zeggen: Als ik een DJM-500 koop ipv van mijn djm400 en ik koop er een KP-3 van korg bij... Ben ik beter af? Of is die mixer te oud om goed te zijn?
Maar kan iemand mij eens zeggen: Als ik een DJM-500 koop ipv van mijn djm400 en ik koop er een KP-3 van korg bij... Ben ik beter af? Of is die mixer te oud om goed te zijn?
Prijs?
bespaar dan je geld en koop een betere mixer ipv een djm500+kp3. Bijvoorbeeld een Xone 42 ofzo...
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.