Hallo allemaal, ik zal mij even voorstellen. Ik ben martijn en ben 32 jaar oud. Ik draai letterlijk al wat jaartjes mee op dj/feest/organisatie gebied (sinds mijn 16e ongeveer) en ben sinds vandaag lid van deze site.
Ik ben er een tijdje wat uitgeweest, deels doordat ik mij een paar jaar op vj-en heb toegelegd en ook omdat ik op het moment woon en werk in het buitenland.
De laatste twee jaar heb ik mijn spullen niet aangeraakt aangezien deze opgeslagen staan in NL, maar volgend jaar kom ik weer terug naar NL.
Toch kriebelt het om het allemaal weer wat op te pakken en ook een nieuwe weg in te slaan. Aangezien ik jarenlang het vinyl door mijn aderen heb laten stromen, is het niet een overstap maar een combinatie met cd's en eventueel visuals al hoewel ik niet zo kapot ben van het draaien met dvd's (visueel te beperkt) dus dat wordt een andere manier denk ik.
Ik ben hier voornamelijk om mij te orienteren in wat voor table tops ik wil kopen en anderzijds welke programma's ik het best kan gebruiken om een deel van mijn platencollectie om te zetten op cd.
Daarnaast ook weer op de hoogte te komen van de laatste ins en outs op party gebied.
Voor de rest is het natuurlijk altijd leuk om te kijken wat andere in hun booth hebben staan