Hallo ik ben Wouter van der Hoorn ben 15 jaar oud en mij naam (nu nog moet nog veranderd worden) is W_H. Ik draai nog niet heel erg lang heb vooral met een vriend van mij klassenfeesten gedaan maar dan met zijn spullen. Over een maand ofzo dan krijg ik mijn eigen spullen 2 Reloop RMP-1 Scratch een Reloop RMX-20 Blackfire en 2 actieve Dap Audio speakers van 260 watt rms. Maar als ik dat heb ga ik vooral voor de hardere stylen zoals Hardcore en Hardstyle.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.