Als er iemand zou kunnen zeggen of dit toestel mp3's kan lezen?
'k Zou deze week ergens gaan draaien waar ze dit pre-historische toestel staan hebben. Aangezien ik er nergens iets over terug kan vinden, vrees ik er voor.
alvast bedankt, K
What do you think about Kan Denon DN-2000F MK3 player mp3s lezen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
98 da's nog ouder dan ik dacht, mar ja 10 jaar geleden draaide ik ook nog niet met cd's...
't spul staat in een of andere concertzaal in Brussel, zo een plaats waar bands cool zijn en dj's niet meer zijn dan een vervanging voor een jukebox. Maar 't is voor een vriendendienst, dus ga'k er ook niet moeilijk over doen, 'k wou gewoon niet ter plaatse voor verrassingen komen te staan.
Had ik gedaan Lead, had niks zien staan ivm wat hij wel/niet kan lezen.
Topic mag anders gerust dicht, oplossing is gegeven.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.