Het Grote Vuurwerk 2008/2009 Topic (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sanderk    posted on 08-11-2008 12:31
zow... oud en nieuw komt er weer aan , dus dat wordt weer gezellig

ik ben een grote vuurwerk fanaat en heb al wat gehaald  uit belgie natuurlijk...
(en natuurlijk zijn er mensen die het belachelijk vinden om vuurwerk te kopen ...en die hebben
dus ook een beetje gelijk )
in ieder geval elk jaar verschillend maar we leggen allemaal wat bij
en hebben  gazamelijk voor zo'n 100 euro (maar dan heb je ook wat)
dan heb je van dit soor dingen  vooral het einde is echt super !!!! (wel kvk nodig)

ben benieuwd of er meer vuurwerkfanaten zijn dus... wat je eraan uitgeeft of je er wel iets aan vind
of leuk filmpje post hem dan hier...

User edit by sanderk on 08-11-2008 @ 12:39:47 (7%)

What do you think about Het Grote Vuurwerk 2008/2009 Topic ??

Vote :   

djvnzza    posted on 05-12-2008 15:43
Poster: 4Tastic

Kan me heel goed voorstellen. Ik vond het erg schokkend om op tv te zien moet je nagaan hoe hoe het dan in het echt zou zijn geweest. Is zeker nog steeds wel stil rond oud en nieuw?

Ja vooral het jaar na de vuurwerk ramp, komt nu steeds meer vuurwerk op de oudjaarsavonden, mensen durven steeds meer. Enschede is weer hard bezig met de opbouw! respect hoor! Zelf kom ik in de wijk te wonen die totaal is verwoest, nieuwbouw allemaal, als je die oude foto's terug ziet en die nieuwe wijk vergelijkt, lijkt er totaal niet meer op!
donkey    posted on 05-12-2008 15:57
Poster: ccc

Nee de belgen zelf krijgen het niet mee. Maar nederlanders wel.

Ik ben wel eens naar een dierenzaak geweest en daar moesten we de legitimatie tonen. Toen wij vroegen waarom gaf hij als reden dat hij zeker wilde weten dat we nederlanders waren.

toevallig een dierenzaak in maaseik ? xp

Ik ben belg en kryg zowel by de dierenzaak, en by wimmers knalvuurwerk mee..
erg strikt zyn ze niet wat dat betreft.
Maniax
4Tastic    posted on 05-12-2008 16:19
Poster: djvnzza

Ja vooral het jaar na de vuurwerk ramp, komt nu steeds meer vuurwerk op de oudjaarsavonden, mensen durven steeds meer. Enschede is weer hard bezig met de opbouw! respect hoor! Zelf kom ik in de wijk te wonen die totaal is verwoest, nieuwbouw allemaal, als je die oude foto's terug ziet en die nieuwe wijk vergelijkt, lijkt er totaal niet meer op!

Zeer veel respect! Ik kom waarschijnlijk volgend jaar naar de universiteit van Twente is wel handig als ik er een beetje van af weet. Is misschien ook wel beter dat het nieuwe er niet op lijkt anders roept het bij de oud-bewoners wel erg veel herineringen op.
http://www.djsander.nl
Jobe    posted on 05-12-2008 16:20
Poster: djvnzza

Jaa dat geloof ik best. Was er laatst toen ik naar Enschede ging langs gereden... Apart is dat.
Maar het moeten wel flinke explosies geweest zijn. In mijn woonplaats waren de wolken er nog zwart van...
Nou Raalte - Enschede is toch pakweg 52 km, dus kun je nagaan!! Winking my eye
djvnzza    posted on 08-12-2008 11:42
Ja inderdaad!
Is ook echt flinke explosie geweest hoor, veel familie opgevangen in die tijd.
Zelfs een tante kwam met een ingeslagen hersenpan het ziekenhuis in,
was op weg naar de stad, vloog een dakpan op haar hoofd...
Een andere (aangetrouwde) tante van mij en daar de broer van is serieus nooit meer weer gevonden...
Volgens mij hebben (alle) bewoners van enschede een herinneringsboek gekregen,
staan allemaal fotos van die explosie in en wat voor een ravage het heeft aangericht enzo,
best aangrijpend hoor!
Sunrise8    posted on 08-12-2008 12:44
Poster: sanderk
en hebben  gazamelijk voor zo'n 100 euro (maar dan heb je ook wat)

haha das nog niks. ik had vorig jaar 270 euro (was ook wel teveel en ook echt me max) :P maja toen had ik voor overdag en savonds heel mooi vuurwerk :P

vriend van me zijn vader koopt 1000en euro's in zowel nederland als belgie. dat is pas ziek :P
Music made me who i am
sanderk    posted on 08-12-2008 16:14
Poster: Sunrise8

haha das nog niks. ik had vorig jaar 270 euro (was ook wel teveel en ook echt me max) :P maja toen had ik voor overdag en savonds heel mooi vuurwerk :P

vriend van me zijn vader koopt 1000en euro's in zowel nederland als belgie. dat is pas ziek :P

hahaha oke typ foutje moet een nulletje bij   dus zon 1000 euro
User edit by sanderk on 11-12-2008 @ 17:44:18 (8%)
BassCracker    posted on 09-12-2008 16:12
ik dacht dat dit een DJ site was. :p
Maar ik heb zelf nog geen vuurwerk gekocht, ga het wel doen aankomende week. Winking my eye
dj-nick    posted on 09-12-2008 16:30
valt me op dat vuurwerk in Nederland behoorlijk duur is geworden.
Tizio    posted on 09-12-2008 17:23
Ik heb al weer de jaarlijkse foldertjes ontvangen, ik ga maar eens kijken..
4Tastic    posted on 09-12-2008 17:29
Poster: Tizio
Ik heb al weer de jaarlijkse foldertjes ontvangen, ik ga maar eens kijken..

zaterdag lag er idd bij mij ook een pak vuurwerkfolders op de mat. Heb mijn keuze voor dit jaar alweer gemaakt...
LLCoolP    posted on 09-12-2008 18:15
Winking my eyeik zal eens kijken of ik mijn 'verassings vuurwerk' van enekel jaren geleden nog op film heb.

enkele nitraten aan een buis dat knalde goed hard, allemaal tegelijk!
Join the party and become famous!
DJ-Maurice    posted on 09-12-2008 18:29
Het word idd elk jaar weer duurder maar de astronauten enzo zijn hier nu 1,29 dat is goedkoper als vorig jaar
User edit by DJ-Maurice on 09-12-2008 @ 18:30:19 (16%)
dj-nick    posted on 09-12-2008 18:44
Poster: DJ-Maurice
Het word idd elk jaar weer duurder maar de astronauten enzo zijn hier nu 1,29 dat is goedkoper als vorig jaar

Ja het kindervuurwerk wordt wel goedkoper maar voor redelijke potten betaal je al gauw 80 euro terwijl je die zelfde pot 3 jaar terug voor 50 euro kreeg, alleen nu zeggen ze dat er me kruid in zit (niet dus).
OneSixty    posted on 09-12-2008 19:39
paar weekjes terug is er bij ons op school nog een soort van "rage" geweest.

iedere speeltijd gingen er wel 10 bommetjes af ofzo...

de school heeft echt allemaal controles gedaan enzo en een paar leerlinge geschorst :p

best wel kinderachtig, kerels van 16/17 die bommetjes gaan afsteken op school Cool
Stefjuuh    posted on 09-12-2008 19:47
In ieder geval, ik zit tegen die tijd in... EGYPTE! Geen vuurwerk voor mij dit jaar dus..

Bij ons ook al een aantal vuurwerkincidenten, maar niet echt dramatisch fsow. Nitraatje af in een studiecel muziek, 1 of 2 op t schoolplein, en wat meer gehang in een tunneltje, waar het ontzettend vrolijk galmt!^^
mixjob    posted on 09-12-2008 20:03
weet iemand of junior black devils gewone rotjes zijn?(A)
Hardshort    posted on 09-12-2008 20:16
Poster: mixjob
weet iemand of junior black devils gewone rotjes zijn?(A)

Zijn allemaal gewone rotjes Winking my eye In nederlands grondknalvuurwerk mag maximaal 2,5gram Pts zitten en het is nog buskruit ook. Ze komen allemaal van de zelfde importeur en dr gaat gewoon een ander label op per groothandelaar. Verwacht dus niks harders dan een normaal rotje Winking my eye
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
4Tastic    posted on 09-12-2008 20:26
Poster: Stefjuuh
In ieder geval, ik zit tegen die tijd in... EGYPTE! Geen vuurwerk voor mij dit jaar dus..

Bij ons ook al een aantal vuurwerkincidenten, maar niet echt dramatisch fsow. Nitraatje af in een studiecel muziek, 1 of 2 op t schoolplein, en wat meer gehang in een tunneltje, waar het ontzettend vrolijk galmt!^^

Bij ons staat al meer als een maand op de monitor en aan geplakt her en der: Bij vuurwerk volgt schorsing!
Heb nog geen roddels over mensen die geschorsd zijn gehoord, dus bij ons zullen ze wel weer braaf wezen.

Lekker hoor naar Egypte! ik zit de halve vakantie aan me profielwerkstuk :s
Convert    posted on 10-12-2008 17:15
Zo net ff papiertje ingeleverd, dus vuurwerk besteld. Laat oudjaar maar komen! :P
Saskia    posted on 10-12-2008 17:17
zoveel geld uitgeven aan vuurwerk Unhappy..
zonde man kan je veel beter uitgeven aan dj gear
maarja das mijn mening
zal wel komen omdat ik een meisje ben :P
Convert    posted on 10-12-2008 17:30
Ik heb niet zoveel uitgeven, 10euro ofzoiets rest betaald me pa :P
Tizio    posted on 10-12-2008 18:44
Ik vind een djm 700 en midi keyboard nou net iets belangrijker deze tijd van het jaar :P
sanderk    posted on 10-12-2008 19:13
ik heb een cobra  .... 48,5 gr Cool
User edit by sanderk on 11-12-2008 @ 17:45:09 (18%)
Snoey    posted on 10-12-2008 20:13
Mijn vuurwerk is alweer op :S
www.soundcloud.com/ten-hooven

263 Users online: 161 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 55.872
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.417