Poster: 4Tastic
Kan me heel goed voorstellen. Ik vond het erg schokkend om op tv te zien moet je nagaan hoe hoe het dan in het echt zou zijn geweest. Is zeker nog steeds wel stil rond oud en nieuw?
Poster: ccc
Nee de belgen zelf krijgen het niet mee. Maar nederlanders wel.
Ik ben wel eens naar een dierenzaak geweest en daar moesten we de legitimatie tonen. Toen wij vroegen waarom gaf hij als reden dat hij zeker wilde weten dat we nederlanders waren.
Poster: djvnzza
Ja vooral het jaar na de vuurwerk ramp, komt nu steeds meer vuurwerk op de oudjaarsavonden, mensen durven steeds meer. Enschede is weer hard bezig met de opbouw! respect hoor! Zelf kom ik in de wijk te wonen die totaal is verwoest, nieuwbouw allemaal, als je die oude foto's terug ziet en die nieuwe wijk vergelijkt, lijkt er totaal niet meer op!
Poster: djvnzza
Ja vooral het jaar na de vuurwerk ramp, komt nu steeds meer vuurwerk op de oudjaarsavonden, mensen durven steeds meer. Enschede is weer hard bezig met de opbouw! respect hoor! Zelf kom ik in de wijk te wonen die totaal is verwoest, nieuwbouw allemaal, als je die oude foto's terug ziet en die nieuwe wijk vergelijkt, lijkt er totaal niet meer op!
Poster: sanderk
en hebben gazamelijk voor zo'n 100 euro (maar dan heb je ook wat)
Poster: Sunrise8
haha das nog niks. ik had vorig jaar 270 euro (was ook wel teveel en ook echt me max) :P maja toen had ik voor overdag en savonds heel mooi vuurwerk :P
vriend van me zijn vader koopt 1000en euro's in zowel nederland als belgie. dat is pas ziek :P
Poster: Tizio
Ik heb al weer de jaarlijkse foldertjes ontvangen, ik ga maar eens kijken..
Poster: DJ-Maurice
Het word idd elk jaar weer duurder maar de astronauten enzo zijn hier nu 1,29 dat is goedkoper als vorig jaar
Poster: mixjob
weet iemand of junior black devils gewone rotjes zijn?(A)
Poster: Stefjuuh
In ieder geval, ik zit tegen die tijd in... EGYPTE! Geen vuurwerk voor mij dit jaar dus..
Bij ons ook al een aantal vuurwerkincidenten, maar niet echt dramatisch fsow. Nitraatje af in een studiecel muziek, 1 of 2 op t schoolplein, en wat meer gehang in een tunneltje, waar het ontzettend vrolijk galmt!^^