Het Grote Vuurwerk 2008/2009 Topic (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sanderk    posted on 08-11-2008 12:31
zow... oud en nieuw komt er weer aan , dus dat wordt weer gezellig

ik ben een grote vuurwerk fanaat en heb al wat gehaald  uit belgie natuurlijk...
(en natuurlijk zijn er mensen die het belachelijk vinden om vuurwerk te kopen ...en die hebben
dus ook een beetje gelijk )
in ieder geval elk jaar verschillend maar we leggen allemaal wat bij
en hebben  gazamelijk voor zo'n 100 euro (maar dan heb je ook wat)
dan heb je van dit soor dingen  vooral het einde is echt super !!!! (wel kvk nodig)

ben benieuwd of er meer vuurwerkfanaten zijn dus... wat je eraan uitgeeft of je er wel iets aan vind
of leuk filmpje post hem dan hier...

User edit by sanderk on 08-11-2008 @ 12:39:47 (7%)

What do you think about Het Grote Vuurwerk 2008/2009 Topic ??

Vote :   

soundcollector    posted on 23-11-2008 13:32
Ik vind het eigelijk echt gewoon geld weg gegooid. Waarom zou je toch vuurwerk afsteken? Je steekt er een hoop geld in en wat heb je eraan, niks!!! Er zijn zoveel mensen met geld te weinig en wij steken ons geld gewoon in een hoopje pijlen die dan ontploffen en waar kleurtjes van komen....

Kvind da echt heel nutteloos... Dan kan je nog beter met de auto 200 gaan rijden en geflitst worden, dan heb je nog een rush gehad en daarna je geld weggooid...
soundcollector    posted on 23-11-2008 13:33
Poster: soundcollector
Ik vind het eigelijk echt gewoon geld weg gegooid. Waarom zou je toch vuurwerk afsteken? Je steekt er een hoop geld in en wat heb je eraan, niks!!! Er zijn zoveel mensen met geld te weinig en wij steken ons geld gewoon in een hoopje pijlen die dan ontploffen en waar kleurtjes van komen....

Kvind da echt heel nutteloos... Dan kan je nog beter met de auto 200 gaan rijden en geflitst worden, dan heb je nog een rush gehad en daarna je geld weggooid...

edit: sorry voor de offtopic post, maar ik wouw gewoon mijn mening kwijt Winking my eye, ik respecteer de mensen wel die vuurwerk afschieten, hopelijk respecteren ze mijn mening ook
NielsR    posted on 23-11-2008 16:19

edit: sorry voor de offtopic post, maar ik wouw gewoon mijn mening kwijt Winking my eye, ik respecteer de mensen wel die vuurwerk afschieten, hopelijk respecteren ze mijn mening ook

iedereen zijn hobby zou ik zeggen, n u moet ik ook zeggen dat ik vuurwerk ook wel weggegooid geld vind en zeker niet veel aan uitgeef gewoon is een klein basispakketje met wat pijltjes ofzo en daarna gewoon kijken naar het andere vuurwerkCool
OneSixty    posted on 23-11-2008 17:36

omg :p
je kan er loads of fun van hebben...
en niet al het vuurwerk hoeft heel duur te zijn Winking my eye
mixjob    posted on 23-11-2008 20:37
Poster: NielsR
Bij ons hier is het echt fucked up, dus bij nieuwjaar de vorige jaren als je zelf als particulier vuurwerk wou afsteken moest je daar een vergunning voor aanvragen (wrm vraag ik me afCool) dus niemand deed dat.
Dus dit jaar hebben de burgemeesters van Balen en Dessel en Mol dus besloten om geen enkele particuliere vergunning uit te delen
Het is daardoor totaal verboden om zelf vuurwerk af te steken als je het toch doet krijg je serieuze boete, komaan hoe belachelijk is da wel niet.
Maar ik betwijfel dat er veel politie zal zijn in mijn dorp op oudejaarsnacht , en dat ze in de plaats van belachelijk te doen de dronken bestuurders maar van de baan gaan halen die zijn 100000000 keer gevaarlijker.

ik d8 dat je in belgie altijd mocht afsteken:S
nouja dan zal het wel aan mij liggen
Hardshort    posted on 23-11-2008 21:23
Voorraad is al binnen Cool..
Vind het geweldig Smile having fun

De toppers in concert vind IK bijv dan weer zonde van je geld... Smile having fun
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
User edit by Hardshort on 23-11-2008 @ 21:23:34 (3%)
Bart_    posted on 23-11-2008 21:30
Ook ik mijn vooraad vuurwerk al op de planken, maar het gaat snel weg,
tja; verkopen op school en veeeel winst maken hé :p
Hardshort    posted on 24-11-2008 01:02
Dat wou ik dr dan net niet openbaar bij zetten Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
NielsR    posted on 24-11-2008 07:13
Poster: mixjob

ik d8 dat je in belgie altijd mocht afsteken:S
nouja dan zal het wel aan mij liggen

Was het maar zoCool
sanderk    posted on 24-11-2008 08:42
ben al 2 x op en neer naar belgie geweest ........vlinderke / poppel
maar nog steed niet genoeg !!
Bartjens    posted on 24-11-2008 08:58
Dit topic is door iedereen te lezen eh :p Zou niet al te veel info over illelegaal spul hier neerzetten Winking my eye
www.djbrowbeat.com
sanderk    posted on 24-11-2008 09:13
haha ja heb het zelf niet thuis liggen ..
maar vooral erbij zetten dat je het ook nog gaat verkopen....Cool
NielsR    posted on 24-11-2008 09:35
Poster: sanderk
ben al 2 x op en neer naar belgie geweest ........vlinderke / poppel
maar nog steed niet genoeg !!

Knalvuurwerk kun je nu nooit zonder vergunning meekrijgen normaal natuurlijk als de handelaar geen zware boete wilt, een vergunning voor knalvuurwerk is normaal wel snel te halen (kheb het zelf nog niet gedaan) je moet gewoon naar de gemeente en zeggen dat je knalvuurwerk nodig hebt voor een verjaardagsfeestje ofzo.
sanderk    posted on 24-11-2008 10:01
als je nederlander bent krijg je het gewoon mee .....Cool

Lead    posted on 30-11-2008 14:14
...een vergunning voor knalvuurwerk is normaal wel snel te halen (kheb het zelf nog niet gedaan) je moet gewoon naar de gemeente en zeggen dat je knalvuurwerk nodig hebt voor een verjaardagsfeestje ofzo.

Ik weet niet of dat in Nederland net zo gemakkelijk gaat. Ze zijn hier nogal huiverig voor vuurwerk sinds er een fabriek is ontploft Winking my eye
Let the BASS be louder
justjustin    posted on 30-11-2008 14:29
Poster: Lead

Ik weet niet of dat in Nederland net zo gemakkelijk gaat. Ze zijn hier nogal huiverig voor vuurwerk sinds er een fabriek is ontploft Winking my eye

en een woonwijk
ccc    posted on 30-11-2008 14:59

Knalvuurwerk kun je nu nooit zonder vergunning meekrijgen normaal natuurlijk als de handelaar geen zware boete wilt, een vergunning voor knalvuurwerk is normaal wel snel te halen (kheb het zelf nog niet gedaan) je moet gewoon naar de gemeente en zeggen dat je knalvuurwerk nodig hebt voor een verjaardagsfeestje ofzo.

Nee de belgen zelf krijgen het niet mee. Maar nederlanders wel.

Ik ben wel eens naar een dierenzaak geweest en daar moesten we de legitimatie tonen. Toen wij vroegen waarom gaf hij als reden dat hij zeker wilde weten dat we nederlanders waren.
djvnzza    posted on 30-11-2008 17:03
Ik heb een hekel aan vuurwerk,
sinds de vuurwerkramp in me woonplaats... WOWheeft alles, maar ook alles verwoest!!!
4Tastic    posted on 30-11-2008 22:58
Poster: djvnzza
Ik heb een hekel aan vuurwerk,
sinds de vuurwerkramp in me woonplaats... WOWheeft alles, maar ook alles verwoest!!!

Kan me heel goed voorstellen. Ik vond het erg schokkend om op tv te zien moet je nagaan hoe hoe het dan in het echt zou zijn geweest. Is zeker nog steeds wel stil rond oud en nieuw?
http://www.djsander.nl
DeteqBoy    posted on 02-12-2008 18:15
Ga alleen wat thunderkings halen, illegale troep doe ik niet aan en vind het verder zonde om veel geld er aan uit te geven :P
Crazy    posted on 02-12-2008 20:29
Zal dit jaar zeker wel € 1000 doorheen gaan. Sommige dingen heb ik al liggen.
Sommige mensen vinden dit waarschijnlijk overdreven maar moet wel feestend het nieuwe jaar in hè!
sanderk    posted on 04-12-2008 12:41
Poster: Crazy
Zal dit jaar zeker wel ? 1000 doorheen gaan. Sommige dingen heb ik al liggen.
Sommige mensen vinden dit waarschijnlijk overdreven maar moet wel feestend het nieuwe jaar in h?!
  groot gelijk .... al is het natuurlijk toch zonde maar blijft leuk ...vuurwerk
Synchronizer    posted on 04-12-2008 12:50
ik heb nog een beetje over van vorig jaar, vind t wel goed zo
DNR    posted on 04-12-2008 17:04
ik ga dit jaar heel erg weinig halen als k al wat haalUnhappy

m'n telefoon rekening laat het niet toe(A)

dan maar een x een jaartje kijken
4Tastic    posted on 04-12-2008 17:16
Poster: DNR
ik ga dit jaar heel erg weinig halen als k al wat haalUnhappy

m'n telefoon rekening laat het niet toe(A)

dan maar een x een jaartje kijken

Zoveel gebeld dan? :p

Ik moet ook eerst een bijbaantje vinden voor dat ik geld aan vuurwerk kan besteden :s
http://www.djsander.nl

291 Users online: 176 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 40.924
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.469