Poster: soundcollector
Ik vind het eigelijk echt gewoon geld weg gegooid. Waarom zou je toch vuurwerk afsteken? Je steekt er een hoop geld in en wat heb je eraan, niks!!! Er zijn zoveel mensen met geld te weinig en wij steken ons geld gewoon in een hoopje pijlen die dan ontploffen en waar kleurtjes van komen....
Kvind da echt heel nutteloos... Dan kan je nog beter met de auto 200 gaan rijden en geflitst worden, dan heb je nog een rush gehad en daarna je geld weggooid...
edit: sorry voor de offtopic post, maar ik wouw gewoon mijn mening kwijt, ik respecteer de mensen wel die vuurwerk afschieten, hopelijk respecteren ze mijn mening ook
Ik vind het eigelijk echt gewoon geld weg gegooid. Waarom zou je toch vuurwerk afsteken? Je steekt er een hoop geld in en wat heb je eraan, niks!!! Er zijn zoveel mensen met geld te weinig en wij steken ons geld gewoon in een hoopje pijlen die dan ontploffen en waar kleurtjes van komen....
Kvind da echt heel nutteloos... Dan kan je nog beter met de auto 200 gaan rijden en geflitst worden, dan heb je nog een rush gehad en daarna je geld weggooid...
Poster: NielsR
Bij ons hier is het echt fucked up, dus bij nieuwjaar de vorige jaren als je zelf als particulier vuurwerk wou afsteken moest je daar een vergunning voor aanvragen (wrm vraag ik me af) dus niemand deed dat.
Dus dit jaar hebben de burgemeesters van Balen en Dessel en Mol dus besloten om geen enkele particuliere vergunning uit te delen
Het is daardoor totaal verboden om zelf vuurwerk af te steken als je het toch doet krijg je serieuze boete, komaan hoe belachelijk is da wel niet.
Maar ik betwijfel dat er veel politie zal zijn in mijn dorp op oudejaarsnacht , en dat ze in de plaats van belachelijk te doen de dronken bestuurders maar van de baan gaan halen die zijn 100000000 keer gevaarlijker.
Poster: mixjob
ik d8 dat je in belgie altijd mocht afsteken:S
nouja dan zal het wel aan mij liggen
Poster: sanderk
ben al 2 x op en neer naar belgie geweest ........vlinderke / poppel
maar nog steed niet genoeg !!
...een vergunning voor knalvuurwerk is normaal wel snel te halen (kheb het zelf nog niet gedaan) je moet gewoon naar de gemeente en zeggen dat je knalvuurwerk nodig hebt voor een verjaardagsfeestje ofzo.
Poster: Lead
Ik weet niet of dat in Nederland net zo gemakkelijk gaat. Ze zijn hier nogal huiverig voor vuurwerk sinds er een fabriek is ontploft
Knalvuurwerk kun je nu nooit zonder vergunning meekrijgen normaal natuurlijk als de handelaar geen zware boete wilt, een vergunning voor knalvuurwerk is normaal wel snel te halen (kheb het zelf nog niet gedaan) je moet gewoon naar de gemeente en zeggen dat je knalvuurwerk nodig hebt voor een verjaardagsfeestje ofzo.
Poster: djvnzza
Ik heb een hekel aan vuurwerk,
sinds de vuurwerkramp in me woonplaats...heeft alles, maar ook alles verwoest!!!
Poster: Crazygroot gelijk .... al is het natuurlijk toch zonde maar blijft leuk ...vuurwerk
Zal dit jaar zeker wel ? 1000 doorheen gaan. Sommige dingen heb ik al liggen.
Sommige mensen vinden dit waarschijnlijk overdreven maar moet wel feestend het nieuwe jaar in h?!
Poster: DNR
ik ga dit jaar heel erg weinig halen als k al wat haal
m'n telefoon rekening laat het niet toe(A)
dan maar een x een jaartje kijken