Poster: strezz
Dan staan er in echt alle platenwinkels van die knakkers achter de toonbank die alleen bezig zijn met zelf mixen of ouwehoeren met vrienden. Ze hebben altijd de beste releases eruit gehaald voor zichzelf en vrienden. Sorry ik ben in het verleden ook vaak bevoordeeld.
Nee hoor geen last van. Ga altijd naar Psycho Records in Heerlen (iets anders is er niet in de buurt). Als er een goeie release uitkomt zeg ik gewoon dat ik 'm wil hebben of dat ze 'm aan de kant houden en als ie binnen is ben ik er wel altijd van verzekerd. (Alleen Tatarola - Insane, maar die is tot nu toe nog niet geleverd doordat er wat mis ging in de levering ofzo).
Of het komt dat ze dit doen doordat ik zowat iedere week (soms 2x keer) een rammel platen ga halen (jaja ben een goeie klant daar). Verder zijn ze ook heel kundig en als je wat wilt hebben wordt het meteen besteld als de platen nog leverbaar zijn.
Vind het daarom ook leuker om daar te halen in plaats dagen te wachten voordat het postpakketje binnen komt. En dat er andere gasten zijn die ook muziek luisteren en wat te ouwehoeren of meningen te geven over platen.
Heb er zelf ook es over gedacht om zo'n zaak te beginnen, samen met apparatuur, maja als eenmanszaakje moet je wel normale prijzen gaan vragen en kan je niet op tegen massa-inkopers als music store keulen, new-line of bijvoorbeeld Deejayladen.
Maar ben idd bang dat er niet meer veel gewone platenzaken over blijven, en veel meer online gaat gebeuren..