platenzaak (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Benji    posted on 25-07-2005 16:10
Een vraagje wie vind er dat er te weinig platenzaken zijn? waar je gewoon lekker kunt ouwe hoeren, en kleine dingetjes kunt kopen zolals naalden enzo..

What do you think about platenzaak ??

Vote :   

Zuur    posted on 16-10-2005 10:21
Poster: DJ-BasRose
Poster: Zuur
Ik koop meestal bij Recess.nl en heb nu ook een aantal legale mp3's gekocht bij Dance-Tunes.nl

maar krijg je ook iets waarmee je kan aantonen dat je de mp3 legaal hebt gekocht? want als je x controle krijgt is dat wel makkelijk...

Ja, je krijgt een e-mail met de bestanden die je betaald hebt. Die kun je dus uitprinten.
SonicWalker    posted on 16-10-2005 13:23
Poster: Zuur
Ja, je krijgt een e-mail met de bestanden die je betaald hebt. Die kun je dus uitprinten.

Bij beatport, bleep.com en nufonix heb ik ook e-mails met de gegevens van de order, maar niet bij emusic.com, waar ik een abo heb. Wordt dus lastig.
En dan heb je nog legale mp3 bestanden die gratis zijn, zoals free mp3 op amazon en netlabel muziek. Ook hier wordt het lastig/onmogelijk om het te bewijzen. Je moet dus heel goed bijhouden, waar welke bestanden vandaan komen.
strezz    posted on 17-10-2005 12:51
ik weet dat dit niet helemaal de juiste topic is maar hebben jullie nooit problemen met die MP3 bestanden. Als ik ze overzet naar naar cd formaat dan hebben de cdj 1000 's het nog wel eens moeilijk.

This is an old Topic

No new postings for 7.142 days.
 Post CommentThat would be 238.1 months
or a whopping 19.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

150 Users online: 13 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 37.459
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.277.083