jaja weer een nieuwe track :D totaal andere style dan jullie van me gewend zijn dus ik ben benieuwd naar de reacties ! ohja tis een Zshare link, geen hyves link :P |
Poster: Ywe
`Ik heb m nog niet... Maar eerste kwartaal Manzu Recordings... ik zal ernaar uit blijven kijken. Want die EP moet ik hebben!
Poster: RenéKuppens
Ik kijk er ook naar uit wil die rene kuppens remix hebbe!!!!!!!!!
Poster: jackzen
checkkkkuh luxxx Track is opzich wel nice aleen weinig feeling zelf in the track je heb wel een goeie arrengement in de snippet. Maar ik mis bv na de eerste climax die echte dance feeling ( tenzei je der gewoon een produktie track van wilt maken ) En meschien je sound iets phatter maken met wat mastering
Poster: LuxxLastig uit te leggen Meer dat als je bv samples gebruikt en accapella's BV om dan zegmaar zo danig te producen en masteren dat het gewoon echt een gevoel tussen die trax zit dat het echt een verhaaltje is zegmaar. Hahaha klote uitleg ook hoor Gevoel in je Produces leggen wrom kiez je voor die synths bass's percs enzovoorts Tjek ff me snippet op luke forums luxxx
wat bedoel je met feeling?
ben ondertussen wel weer wat verder ermee gegaan zitten wat meer samples ook in enzo. maar probeer zoveel mogelijk af te wijken dan mijn normale tracks
Poster: Luxx
wuahaha ik heb em xD
Poster: RenéKuppens
ja zeker die hyves rip die rond gaat op internet
nee kep stiekem de full :$
ik zal niet sharen! ik zweer het !
EP komt op miami records inclusief remixen van Housedocters en Funkd & Tuna
Poster: JollyJunkie
Check
Cker wel zieke track!