Winner will receive: |
- | Their winning track released on DOMINO | - | Traktor Pro** |
- | $100 Beatport gift card | ||
- | 500 €* | - | Beatport gift bag |
*For track rights |
**Traktor 3 with free Pro upgrade |
Poster: RenéKuppens
ik heb er aan zitten denken maar gaat weer zo veel tijd in zitten en die heb ik zo hard nodig voor me andere releases .. (A)
Poster: RenéKuppens
ik heb er aan zitten denken maar gaat weer zo veel tijd in zitten en die heb ik zo hard nodig voor me andere releases .. (A)
Poster: Ferry
om een plaat echt goed te maken ben ik ongeveer 100 tot 150 uur kwijt.
Poster: Renzis
Ik snap niet waar je die 150 uur in steekt. Tegen die tijd heb je zoveel uitgeprobeerd dat je 10 verschillende tracks had kunnen maken.
Ontopic:
DOet er al iemand wel mee??
Poster: Lawrenz
Ik heb even zitten kijken, maar je moet betalen om de samples te downloaden?? Vind ik een beetje raar, maar goed. Was van plan wel mee te doen maar met die 2 gratis samples kun je weinig. En om nou te gaan betalen terwijl ik wel van mezelf weet dat ik nog niet hoog niveau zit om het te winnen, dan vind ik het 4 verspilde euro's.
Poster: Ferry
om een plaat echt goed te maken ben ik ongeveer 100 tot 150 uur kwijt, en dat in 2 avonden per week a 4uur....
Reken uit je winst, 3 weken a 40 uur produceren... tja...
En helemaal met dit soort contests zullen hele goede producers meedoen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.