Ik wil overstappen op cdj400 2e hands dus ik wil van mijn Denon DN9000 cd speler af. De cd speler is in top staat. Ik heb hem vorig jaar gekocht( aankoopbewijs aanwezig)van een vriend. Functies als echo,delay,flanger,scratch werken perfect. Jog wheel ook. Er zijn foto's bij interesse email mij!
ik zou graag rond de 600 euro willen maar er valt te onderhandelen. oja en als je nog 2e hands cdj400 weet voor 900eur.email me.
What do you think about [TK] Denon DN9000 DubbeleTOPcdspeler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hehe, wijzig dit dat even in je openings post. Ik lees het ook alsof je 1x CDJ-400 zoekt voor 900,-. Kun je gelijk die schuine letters weer recht maken
en de < m a i l> tags goed gebruiken, spaart een hoop span...
ik ken zelfs een winkel waar je dit weekend de CDJ 400 NIEUW aan 499 euro kan kopen... Maja, da mag je hier niet zeggen, he..
This is an old Topic
No new postings for 6.166 days. Post CommentThat would be 205.5 months or a whopping 16.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.