Klein vraagje Fl Studio
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

woudy    posted on 04-11-2008 13:38
Hey Mensen,

Ik heb in fl studio wat accapella's ingeladen maar nu wil ik deze verwijderen uit het hele bestand, maar dat wil maar niet lukken ik krijg ze wel verwijdert uit de playlist, maar ik wil ze uit het hele bestnad.
Weet iemand hier iets meer van?

Bedankt!!!

What do you think about Klein vraagje Fl Studio ??

Vote :   

Epocs    posted on 04-11-2008 14:20
Je moet bij je pattern de op All klikken ? Als het goed is staat hij bij jou op unsorted.
Daar moet je hm ook verwijderenWinking my eye
Luxx    posted on 04-11-2008 15:39
verwijderen uit het FLP bestand of je complete pc?
als je uit je FLP wilt hebben moet je gewoon naar je pattern editor gaan en daar de filter zetten op ALL (zodat je dus alle samples, automation clips en audio clips ziet) en daar delete je dan de acapella.
www.mothermusic.nl
WopWopWop    posted on 04-11-2008 17:53
Fruity Loops is lauw maar wel moeilijk ( vind ik )
Alert : Beetje onzinnige reactie dit die de stelling uit de openingspost niet helpt. Graag alleen on-topic posten, en anders nog even nadenk voor er op submit geramt wordt...
Mod edit by Lead on 04-11-2008 18:19 (1%)
tairip    posted on 04-11-2008 18:19
Poster: WopWopWop
Fruity Loops is lauw maar wel moeilijk ( vind ik )

Moeilijk? Een van de makkelijkst te begrijpen instapprogramma's om muziek mee te maken.
woudy    posted on 04-11-2008 23:46
Yo Luxx, thnx t is gelukt!!
DeteqBoy    posted on 15-11-2008 20:56
ik heb laatst in een filmpje gezien dat er binnen fruityloops niet met patterns gewerkt werkt maar op de manier zoals dit ook in cubase en reason gebeurd. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg binnen FL want ik vind dat veel makkelijker werken Happy, laughing
tairip    posted on 15-11-2008 20:59
Poster: DeteqBoy
ik heb laatst in een filmpje gezien dat er binnen fruityloops niet met patters gewerkt werkt maar op de manier zoals dit ook in cubase en reason gebeurd. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg binnen FL want ik vind dat veel makkelijker werken Happy, laughing

Je bedoelt met waveforms? Je hebt je sequencer (pattern) en daaronder (of boven nog een soort sequencer gedeelte, waar je je automation e.d. in kan doen). Als je op je laatst gemaakte pattern klikt en daarna in dat andere sequence gedeelte dan krijg je daar je pattern te zien. Of je kan audio importeren op die plek door het er zimpelweg in te slepen of ook in de sampler te doen en dan daar laden.

Haha hoop dat het een beetje duidelijk is! Winking my eye
Illusion    posted on 16-11-2008 19:38
Poster: tairip

Moeilijk? Een van de makkelijkst te begrijpen instapprogramma's om muziek mee te maken.

Als je even snel Reason en FL vergelijkt, zie je toch al snel, dat FL wel erg easy is als je er een beetje tijd in steekt. Reason zit wat ingewikkelder in elkaar.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
DeteqBoy    posted on 25-11-2008 18:09
Poster: tairip

Je bedoelt met waveforms? Je hebt je sequencer (pattern) en daaronder (of boven nog een soort sequencer gedeelte, waar je je automation e.d. in kan doen). Als je op je laatst gemaakte pattern klikt en daarna in dat andere sequence gedeelte dan krijg je daar je pattern te zien. Of je kan audio importeren op die plek door het er zimpelweg in te slepen of ook in de sampler te doen en dan daar laden.

Haha hoop dat het een beetje duidelijk is! Winking my eye

Juist! thanks man precies wat ik bedoelde en uitleg was goed! thx!

This is an old Topic

No new postings for 6.122 days.
 Post CommentThat would be 204.1 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

286 Users online: 185 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 60.229
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.953.774