Poster: Lawrenz
Heb ondertussen de unmixed versie van het album op Beatport gekocht, voor 12 euro kan je niet moeilijk doen he
Poster: Xitrate
@ Jorrit & Stefjuuh,
Nogmaals ik vind het geen slechte DJ, IK (Ik dus, betekent niet JIJ) vind dat hij net iets te commercieel draait, waar IK niet van houdt. Je kan dus wel zeggen 'zielig dat gezeur blabal', maar ik ga toch ook niet zeggen 'zielig die gasten die niet van trance/hardcore/house/ houden'. Het is nou eenmaal een mening, klaar. En, niet commercieel?
Check bijv de playlist van die Stealth CD:
Dat zegt genoeg.
Zielig zijn juist de gasten die een DJ goed vinden omdat hij vette producties heeft.
@ Jorrit & Stefjuuh,
Nogmaals ik vind het geen slechte DJ, IK (Ik dus, betekent niet JIJ) vind dat hij net iets te commercieel draait, waar IK niet van houdt. Je kan dus wel zeggen 'zielig dat gezeur blabal', maar ik ga toch ook niet zeggen 'zielig die gasten die niet van trance/hardcore/house/ houden'. Het is nou eenmaal een mening, klaar. En, niet commercieel?
Dat zegt genoeg.
Zielig zijn juist de gasten die een DJ goed vinden omdat hij vette producties heeft.
Poster: Sandr
(...) Tot je opeens jouw bom van een plaat voorbij hoort komen, hoogste nieuwe binnenkomer op nummer 15. Vind je dan opeens geen ruk meer aan die plaat omdat hij commercieel is?
Vroeg ik me zomaar af....
Ik zit in heftige tweestrijd met mezelf.. Moet ik dit topic nog vervuilen met offtopic een nuttig antwoord of moet ik maar niet reageren op deze (wat ik vind) vreemde reactie.
Besloten om toch maar voor het 2de te gaan wil ik een hypothetische stelling voorleggen:
Stel jij hoort een plaat op een mega donker underground feest die je helemaal de bom vind. Later op de avond hoor je hem nog een keer en nu klinkt hij nog vetter...
Wat een plaat, dit wordt zeker jouw favoriete plaat....
Thuis gekomen ga je zoeken, zoeken en zoeken... nergens is die plaat te vinden... Nog verder zoeken, niks vinden... Je hebt je er al bij neergelegd dat je die super goede track nooit meer zal vinden.
Een half jaar later zit je puur uit verveling de top 40 te luisteren, iets waar je je normaal niet mee bezig houdt, dit is namelijk veel te commercieel daar zit niks bij dat jij leuk vind...
Tot je opeens jouw bom van een plaat voorbij hoort komen, hoogste nieuwe binnenkomer op nummer 15. Vind je dan opeens geen ruk meer aan die plaat omdat hij commercieel is?
Vroeg ik me zomaar af....
@ PaulBrugel, ik weet niet wie hier commerciele muziek afkraakt of stoer probeert te doen, ik heb nooit commerciele muziek afgekraakt, ik zeg alleen dat IK het niet leuk vind om te draaien en geef daar ook mijn argumenten voor. Ik weet alleen iemand die totaal geen enkele waarde toevoegt aan dit topic en dat ben jij. Ik had toch een volwassenere opmerking verwacht van iemand van 32. Nog teleurstellender is dat je denkt te weten hoe het zit, dat commercieel een vies woord is en dat het stoer is om het af te kraken. Hmmm, toch raar dat je dat zegt en vervolgens geen enkele vorm van argumentatie geeft. Kan je naar mijn idee volgende keer gewoon beter je mond houden en niks zeggen, ipv een kinderachtige opmerking die ontzettend kort door the bocht is. Zoals de engelsen zeggen : 'pathetic'.
Zelfde gaat op voor 'Pjanoo', geweldige track! Maar sinds hij overal zovaak wordt gedraait is hij voor mij nou eenmaal minder leuk om te draaien of te luisteren, de 'magie' van zo'n nummer gaat er dan voor mij nogal af.
Poster: PaulBrugel
Nou nou, het zit je wel hoog die 2 regeltjes die ik in een topic plaats.
Je maakt er wel gelijk een hele heisa van. Jij dit, en die dat bla bla.
Doe lekker wat je zelf leukvind, dat doe ik en iedereen op dit forum denk ik.
En stoor je niet aan ander zijn mening. als je dat toch doet, meld je dan vooral niet op een forum
@ Jorrit & Stefjuuh,
Dat zegt genoeg.
Poster: RiX
de dikke Van Dale:
com·mer·ci·eel bn, bw de commercie betreffend; handels-: -ciële televisie gericht op het maken van winst
En aangezien alle releases van welke dj dan ook bedoelt zijn om eraan te verdienen (promo's uitgezonderd) stel ik de vraag: wat is commercieel...
Je eigen stijl doordrammen is gewoon niet een goed idee. Je bent er voor het publiek. Zij moeten een toffe tijd hebben.
@ Xitrate: wat heb ik aan een miljoen als ik van een flatgebouw afspring? :P
@ Sander,
Goede post! Als meer mensen toch zo zouden posten...
Maar dit verhaal kent denk ik geen waarheid, iedereen heeft zijn eigen waarheid.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.