Poster: StefjuuhDat zou wel heel mooi zijn! Leuk filmpje Lead!
Korting voor DJR leden?
Poster: Xitrate
Lijkt me idd best vette CD.. Verder goede DJ ja, jammer alleen dat hij zo commercieel draait.
Poster: XitrateEn wat is commercieel, sommige clubknallers komen nu pas in de charts.. Als je dan terugkijkt hebben die DJ's heel commercieel gedraait, terwijl het toen wel meeviel..
Lijkt me idd best vette CD.. Verder goede DJ ja, jammer alleen dat hij zo commercieel draait.
Poster: Saskia
wanneer komt de cd uit ?
wil k zeker hebbe..
Deze compilatie komt uit op 10 november 2008 en is de eerste 'Stealth Live!' Compilatie in deze reeks. De CD is LIVE gemixed door de grootste goochelaar op de Pioneer's : Laidback Luke.
Poster: Saskia
nou
je bent geweldig
Stealth Live! By Laidback Luke – The tracklisting…
1 Laidback Luke & Tom Stephan feat Romanthony - Show (Nari & Milani Remix) Steve Angello & Laidback Luke – Be (Organ-a-pella)
2 Steve Angello - Gypsy (Laidback Luke’s Gypsy Women Remix)
3 Laidback Luke & Roman Salzger feat Boogshe – Generation Noise (Afrojack Remix)
4 Rune R-K - Kosimo
5 Martin Solveig - I Want You (Laidback Luke Remix)
6 Niko De Luca & Brown Sugar ft. Dawn Tallman - Good Night (Sebastien Drumz & Rolf Dymann Remix)
7 Jeremy Sylvester pres. Juice String - Sex Weed (Laidback Luke Remix)
8 DJ Rockid - Girls
9 Idiots Savants - Whow!
10 Bingo Players - Get Up (Diplo Remix)
11 CLP - Ready Or Not (Diplo & DJ Sega Remix)
12 Steve Angello &amop; Laidback Luke - Be (Laidback Luke Rave Edit)<
13 Johnson Junior - In The Air (Alex Salvador & Sebastien Lintz Big Room Mix)
14 Roger Sanchez ft. Terri B - Bang That Box (Laidback Luke Remix)
15 TV Rock feat Rudy - It's Been A Long Time (Laidback Luke Remix)
Dat zegt genoeg. Die platen horen je zowat elke week op elk feest in elke club (bijwijs van spreken). Kunnen de artiesten niks aan doen natuurlijk, het zijn nou eenmaal goede platen.
Ik zal niet ontkennen dat ik ze ook draaide, maar zo snel als je ze gaat horen op zowat elk feest vind ik het al niet leuk meer om te draaien.
Poster: Jorrit
Nogmaals, trek pas een oordeel als je iemand live hebt horen draaien. Denk je dat wat je op een cd (met commerciele doelstellingen) hetzelfde hoort als live?
Zo'n beetje de helft van de platen op die CD zijn eigen producties, en als zijn producties het goed doen bij het grote volk, vind jij dat een credible DJ ze dan niet meer draait?
Als je niet-commercieel draait betekent niet dat de deuntjes of beats 'minder' zijn, gewoon niet bekend bij het publiek, maar zolang het nummer gewoon dik is gaan mensen er zowieso wel op los.
Poster: Jorrit
Is dit nou een feit of jou bevinding? Ik durf er namelijk mijn handen voor in het vuur te steken dat dit niet zo is. Ik heb zelf voor zalen gestaan waar mensen niet sowieso los gaan, hoe 'dik' je plaat ook is.Sommige zalen vragen gewoon om hitjes en herkenbaarheid.Sensation White is natuurlijk geen manier om zo'n DJ te beoordelen, een feest als sensation is voor elke DJ concessies doen. De Audio Bully's deden dat ooit niet, vandaar dat de grote massa ze 'kut' vond draaien. Niet herkenbaar genoeg.Maargoed. Ontopic maarweer.Mij lijkt dit een leuk CDtje, hoop dat hij net zo goed bevalt als Luke's vorige live opname... Windmill Skill...:D
Poster: Xitrate
... Je moet natuurlijk geven wat het publiek wil, dus als er aan mij wordt gevraagt om commercieel te draaien zal ik dat ook doen, maar persoonlijk hou ik er meer van...