Hey Carlosa,
Thx voor je comment,
Rap das armas (parapapa) vond ik toen in oktober/november een erg goede plaat dus heb ik die toen mee genomen in de mix.

Betreft de platenkeuze, het was een mix voor op de locale radio, dus ik heb toen een aantal platen bij elkaar gezocht die ik toen vet vond, en daar een leuke mix van proberen te maken.
Dat het een risicoloos klinkt, tsja, ik heb de volgorde van te voren wel bepaald maar het mixen is gewoon mijn manier van doen, net als de lengtes van de overgangen, maargoed daar is verder ook niet egt een maatstaf voor.

De mix is opgenomen via een laptop, dus ja, onder een digitaal geluid kom je dan niet uit

Maar ik zal eens kijken of ik wat met je opmerkinegen kan.

Iig bedankt voor je opmerkingen
ja iedereen heet zijn eigen manier van doen dat klopt...maar je vraagt ons mening dus ik dacht ik geef die effe...verder zit er technisch van wat ik dan hoor niets raars in de mix ofzo...maar het is natuurlijk ook een beetje smaak...de een vindt een bepaalde overgang of scratch wel goed en de andere weer niet...de een gebruikt veeel effecten en de ander weer niet...maar zoals ik eerder al zei...zeker niet slecht....wat betreft dat digitale..welk midi programma gebruik je

? bij traktor pro en decka dance heb ik minder digisounds als wat ik bij jou hoorde..het ligt natuurlijk ook aan je geluidskaart...