Poster: qntr0l
Is dit met je grote of je kleine booth gemaakt?
Check!
/Edit: Is dit met je grote of je kleine booth gemaakt?
Poster: BouncyDacht dat je een DJM800 had zoals je bij je laatste booth zei? In ieder geval, even checken.edit: Inderdaad een hele commerciele mix. Waren een paar foutjes bij de eerste overgang, de 2 beats liepen niet helemaal gelijk. Dat was bij die daarna ook paar, maar minder storend. De laatste overgang was de slechtste, je had ze weliswaar gebeatmatched, maar hij was compleet atonaal; die 2 nummers zijn in 2 verschillende toonsoorten gemaakt die niet bij elkaar passen.
Ja, ik vind de laatste overgang idd een beetje slecht.Al mijn muziek was legaal, op bouncing harbour na. Dat overslaan zat denk ik in de opname (slecht voor te stellen aangezien het is opgenomen door een mac :P), aangezien ik de mojito song net nog heb geluisterd en daar sloeg hij niet over!Mixer is een Dateq Vibe
Poster: Bouncy
hmm, koop een mac zou dan mijn eerste reactie zijn, maar volgens mij ben jij de enige waarbij het niet werkt!
hmm, koop een mac zou dan mijn eerste reactie zijn,
Poster: Bartjens
Okwaarom
Ik ben nog steeds van mening dat meneer doet alsof die rijk is.
Poster: qntr0lDoet ie ook, durf ik om te wedden.
Ik ben nog steeds van mening dat meneer doet alsof die rijk is. Heeft iemand ooit zijn MK3's, DJM800 of dateq VIBE gezien?
Verder: Leuk mixje, vind alleen de eerste en laatste plaat niet lekker getimed. Met beatmatchen zit het wel goed.
Om een mac te kopen hoef je niet rijk te zijn, en dat kan ik bewijzen!
Poster: Bartjens
nou doe dat maar eens dan, en ook maar meteen je pio setje + dateq mixert