As zaterdag moet ik weer draaien op een feest, hiervoor ben ik nu hard opzoek naar goede muziek.. het is eerst voor zeg maar familie, daarna voor jongeren..
Voor de jongeren ben ik opzoek naar goede house, minimal, techno, beetje crunk hiphop Voor de ouderen wat grapige muziek zoals Lulu – Shout Als iemand tips heeft voor mij dan hoor ik dat graag
Inderdaad de foute cd's zijn lekker! Daarnaast een stukje 'top40' muziek, wat bekendere oude en hedendaagse dance en misschien R&B en heb zelf recentelijk zoswat de hele serie 'Mega Apres ski party' gekocht, ook op zoiets staat vanalles wat feestelijk is. Ook wat stevigere (happy)bonk-bonk numers en tevens wat Jump wil ook weleens een leuke tussenfase zijn in je setje. Oja, en ook de 80's en 90's niet vergeten, en als je dat ook nog de wat bekendere NL talige artiesten/Tracks meneemt, ben je -volgens mij- een heel einde voorzien van een collectie waarmee je alle kanten opkunt, als je zelf tijdens de avond je publiek 'leest' tijdens 't draaien! succes! En hoop dat je wat aan deze post hebt :D !
No new postings for 6.173 days. Post CommentThat would be 205.8 months or a whopping 16.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.